Tråden er låst

iPhone sælges

En uge gamme iPhone 3Gs 16 GB sælges uden simlås 2 års Garanti medfølgende headset, lader, absolut fejlfri.
4000,00 Kr.
eller kom med et fornuftigt bud.

Vh.

Michael

11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
1 uge gammel og sælges allerede ?

Hvorfor returnerer du den ikke ,det er vel ikke et problem når man har fakturaen på den ,iøvrigt er der vel returret på sådan en
hvis det er internet salg mindes jeg der står i købe loven at varen skal returneres i tilnærmeligvis stand dvs er varen pakket ind i blister pakning kan du uden problemer returnere varen også selvom den er brudt

Self kan du få dine penge tilbage, hvordan skulle man kunne se om en vare virker eller ej hvis den ikke pakkes ud...


Det er som ved MANGE andre bare fjolser der tror de kan snyde dig,

Sig du ringer til en advokat og fyr købeloven i fjæset på dem, forstår de ikke så så ringer du bare til ekstrabladet (vagthundene) så skal du se løjer

og det er helt seriøst... Det er så sindsygt som firmaer tror de kan bolle folk i røven.....

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
hej alle og tak for alle jeres responce... tror ikke jeg har fået udtrygt mig klart fra starten af, jeg købte en samsung galaxy s pga ekspedinten anbefalede den på det kraftigeste og jeg stor og skulle skifte fra en Iphone 3Gs og ville egentlig ha haft en iPhone 4, men faldt for de rosende ord om galaxyen, men hold dog op hvor blev jeg skuffet, var som at ryge tilbage til stenalderen og tog ud i 3 butikken og bestod på min 14 dages returret og ville have en 4G istedet for galaxyen, men det kunne ikke lade sig gøre, da de sagde at det ikke gældte når det var købt i en butik, kun hvis jeg havde købt den over nettet.... så nu står jeg med en galaxy som virkelig ikke lever op til det løfter de gav... så det er sådan det hænger sammen.

Vh.

Michael

Ja du har detsværre ret. Det er en service der tilbydes nogen steder, det er ikke noget der står i købeloven ved butikshandel.

Har selv stået i butik, jeg hadede at butikken havde den 14 dages regel. Sikken et helvede når man skulle få en maskine der var 13 dage 11 timer og 59 minutter gammel, til at se helt uberørt ud, fordi sælgeren ikke checkede hvad der kom retur. For ikke at tale om alt det bøvl man havde med at rense / geninstallere softwaren, for at slætte alle spor.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
jo men en jeg kender som er ret godt inde i alt det med købeloven osv. han siger at det står der i at du har 14 dages returret/fortrydelsesret. kan nu heller ikke se forskellen på om den er købt i en internetbutik eller en alm butik, den kal jo testes og pakkes igen, gøres ren og hvad de ellers gør med den for at kunne sælge den igen. desuden er der en (sætte tilbage til fabriksindstillinger) funktion på mobil telefoner i dag, så hvor svært kan det være.... :0)

Mht Motorcykkel så må jeg takke nej, jeg er fartgal og har af den grund ikke taget kørekort til mororcykler, selvom XSer er en fed maskine

Vh.

Michael

hvad skal du have for den galaxy s?
Jeg er endelig sluppet af med min iphone og vil tilbage til android ASAP, så hvis prisen er fornuftig, er jeg frisk.

\René
Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis