Kitchenaid røremaskine fra USA

Mojn LDS'ere
Jeg pønser på at købe en US KitchenAid røremaskine. Men der er jo evige problem med spændingsforskellen US 110v og DK 220v. Jeg har set på diverse omformere man kan købe herhjemme fra bla. batteribyen og brinck elektronik.

Men er det muligt at ændre på selve maskinens indmad så man slipper for en ekstern box? Jeg har aldrig selv skilt én ad men der kunne jo være nogen herinde med lignende tanker eller erfaringer.
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ØH ! Hvad kan den som andre kvalitets maskiner ikke kan, siden du vil have alt det besvær.
Og så er den jo ikke CE godkendt, d.v.s. sker der en ulykke hvor den er skyld i ulykken, er der ingen dækning.

V.h.  Håndværkeren
Skrevet af Håndværkeren på 27 sep 2010 08:18
ØH ! Hvad kan den som andre kvalitets maskiner ikke kan, siden du vil have alt det besvær.
Og så er den jo ikke CE godkendt, d.v.s. sker der en ulykke hvor den er skyld i ulykken, er der ingen dækning.

V.h.  Håndværkeren


Det er fruen der vil have DEN model

Skrevet af Bent Andersen på 27 sep 2010 17:15
Mads, det er dårlig stil at krydsposte, det får du ikke flere brugbare svar af!

Bent.

Ja det har du ret i, men var i tvivl om hvilken kategori den røg ind under... Men jeg lukker tråden her. Tak til alle (osse i den anden tråd) for feedback

Nu kan jeg ikke lige finde den anden tråd.. men den kan da købes her og så må man da gå ud fra at den kan kører på 220V

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Forklar nu fruen, at man kan ikke få alt!

Og græsset er ikke nødvendigvis grønnere på den anden side af dammen.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis