Hvilken akku-bore/skruemaskine?

Godaften Sagen er den at fødselsdagen snart er oppe over og at folk spørg om ønsker, så jeg er gået igang med at komme på ideer. Da jeg normalt ikke mener jeg mangler noget, betyder det jo så at der ikke er mange af slagsen. En ting jeg længe selv har gået og tænkt på jeg ville købe var en "Ordentlig" Akku- bore/skruemaskine, og med det mener jeg ikke en af den type til 500 kr. Har arbejdet i Jem og Fix og kender alt for godt til hvordan en maskine i en sådan prisklasse ikke kan holde til slidtage Men da jeg ikke har så meget forstand på hvad der er godt og hvad batteriet helst skal være på af Ah osv. vil jeg hellere høre folk ad som har det Jeg går lige nu og arbejder som tømrer hvor Dewalt er mærket på stortset alt elværktøjet som vi bruger. Derfor helder jeg også mest til dette eftersom jeg ved hvad det kan holde til . Men hvilken model skal man gå efter. Maskinen skal bruges til gør-det-selv ting på et rimeligt aktivt niveau. Budgettet er max 3000 kr. Håber i lige gider vejlede mig, så man får noget ordentligt nu når man alligevel er oppe med pungen Mvh. AdlerT
29 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Makita BHP451 er en super maskine. Jeg har både en bhp 451 og en dc 925 fra Dewalt. Makitaen er MEGET skønnere at arbejde med. Den er noget lettere og går meget bedre i gearvælger.
Eneste sted dewalt vinder en lille smule er på omdrejningstal i 2.gear her kører den hurtigere end Makitaen.

Jeg er aldrig blevet rigtig glad for min Dewalt hvorimod jeg er helt vild med min Makita.
Så jeg kan kun anbefale Makitaen

Jammen hvis du er tilfreds, med de Dewalt i bruger på arbejde, så er det vel et udmærket valg.

Så kan du vel også få den til en ok pris

Køb endelig med LI-ON batterier.

Men det er jo den rene religion med akku værktøj.

Jeg holder mig til Makita, det har jeg aldrig, haft dårlige erfaringer med.

 

mvh jens

Om mærket er Makita eller DeWalt har intet at sige da jeg ikke er religiøs inde for akku værktøj.