parketgulv knirker

Hej Jeg har Raw klik-system eg-parketgulv i hele huset.Enkelte steder er betongulvet under ikke helt plant og parketgulvet fjedrer og knirker derfor, når man går på det. Jeg ville derfor spørge, om der er nogen her i forumet, som har erfaring med at fylde lunker op, mens parketgulvet ligger på? Det jeg mener er, om det er muligt at bore et lille hul i parketten for derefter at sprøjte noget ned under til at fylde lunken op? Jeg håber, nogen har et godt råd, for det er sgu ved at gøre mig skør at gå på

Danske virksomheder fejler på nettet - få en flot og effektiv hjemmeside.
Hjemmesider til små og mellemstore virksomheder.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kan man ikke sådan lige rette op på desværre.

Jeg ville pille det op igen også starte forfra, er bunden ikke i orden er der desværre ingen garanti for en godt resultat.
Hej Koludabyg og tak for dit svar,
hmmm, det lyder mærkeligt, at man ikke kan fylde noget i hullet, synes jeg. Grunden til det knirker er jo, at der er et mellemrum emllem parket og beton - hvis det mellemrum fyldes ud, kan gulvet ikke fjedre og derfor heller ikke knirke. I pricippet ret simpelt, men praksis er jo ikke altid ligeså ligeud ad landevejen, som teori er det ;-)
Hvis det nu ikke er en mulighed at pille gulvet op og starte forfra, hvad skal man så fylde i, tror du, for at opnå bedste resultat?

Danske virksomheder fejler på nettet - få en flot og effektiv hjemmeside.
Hjemmesider til små og mellemstore virksomheder.

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Nogle har forsøgt sig med sand, men det har det også med at flytte sig rundt, så kan give problemer igen senere.

Da gulvet ikke rigtigt tåler fugt kan det jo heller ikke være en masse der vil tørre ud / hærde op senere hen.

Måske Orla har en ide om hvad der kunne redde situationen, for udover den med sandet har jeg faktisk desværre ikke nogle forslag.
Det skal have flydespartel, og så må du vente de par dage der skal til før at gulvet er tørt igen

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Ja, det bliver lidt af en udfordring at spartle under gulvet der allerede ligger der...
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Det er ikke nødvendig at spartle.
Der skal bare pumpes så meget flydespartel i af hele gulvet flyder.
Det er jo ikke for ingenting at det kaldes et svømmende gulv. :o) osv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også