Dele Mappe ud over netværket?

Kan jeg dele en mappe med filer på min computer som andre kan få adgang til UDEN at de har koden til mit netværk?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Erhm, den må du lige forklare?

1. Hvis der er tale om et lokalt netværk skal de både have tilgang til din computer samt selve netværket (Ellers kan de jo ikke se din computer, hvor du har oprettet mapper som er delt?? )

2. Kan du ikke lige fortælle hvad du prøver at opnå.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Hehe... Jeg er ik nogen hej til computer

Jeg har det problem... at jeg har et trådløst overvågning over værksted/bolig. Dette kører over mit nuværende netværk og gemmer filer på min harddisk... Alt trådløst og det skal det blive ved at være.

Men... Når jeg går ind i mit netværk (trykker på ikonet "netværk" på skrivebordet) så kommer mine kameraer frem der... Altså... har man koden til mit netværk (Den man skriver for at logge på sit netværk første gang og bliver gemt i pc'en så den selv logger på når den finder det) kan man se hvad mine kameraer viser.

Jeg vil så gerne dele filer med mine naboer - trådløst... UDEN at de kan se mine kameraer... Det kræver jo at de kan logge på mit netværk for at få adgang til min delemappe
Yes, så køb dig et ordenligt overvågnings system.... så er den skid slået uden at lugte for møj.

Fåes på div gadgets sider til ca 1000.-

Så er det op til een selv at bedømme om de ting man overvåger er de penge værd

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Ja det kan man med den rigtige router og opsætning.
Man kan f.eks. sige at den trådløse del ikke kan se nogle bestemte IP adresser.
eller den endnu mere avancerede at en bestemt bruger på det trådløse netværk ikke kan se bestemte dele af netværket (snylte på din internet forbindelse og se dine kameraer).

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis