leje container til affald ?

nogen der har erfaring i at leje container og en cirka pris for det ? Vi står og skal rydde et hus ud hvor den tidligere beboer har stablet skrald overalt og det vil være umuligt at sortere. Jeg leder efter en mulighed for bare at samle i sække og så kunne smide det i en container og så betale mig fra udgiften. Storskrald vil ikke tage det fordi det skal sorteres og det er altså umuligt, det er lige fra tøj til gamle mælkekartoner til platflasker til papir blandet sammen i en stor pærevælling.
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej

Vi har haft lejet en container af http://www.harm-mammen.dk/ og det var super. Du kan prøve at kontakte dem ang dit usorterede affald

Mener vi havde containeren i en forlænget weekend (fredag til mandag) og det kostede 875 kr.
Og da det var murbrokker og lign vi smed i, skulle vi betale 75 kr. pr. ton oveni.

Men sikke noget svineri at tidligere ejer har haft så meget affald liggende. Held og lykke med at få ryddet op i det

 Venligst

Maria Stjerne

Ok jeg prøver at ringe imorgen at høre.

Ja det er ikke så fedt men den lejeren havde haft en depression så det er lidt tragisk, men føler os virkelig bundet på hænder og fødder mht affald det er jo ikke til at komme af med noget mere og jeg stikker ikke hænder ned i det skidt.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis