tv udgange

Hej..
Vi bor i et hus med 5 værelser og en stue, hvor der er installeret tdc kabel tv. Jeg har kun tv udgang til 3 fjernsyn, så hvordan får jeg tv på de sidste 3 værelser og signalet skal selvfølgelig være ok?
hvilken boks forstærker kan bruges.?
Der er ca 15-17m til værelset længst væk.

på forhånd tak..
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du nøjes med 3 ekstra udgange? Hvad med lokummet?
Skrevet af harske på 21 jul 2010 14:29
Hej..
Vi bor i et hus med 5 værelser og en stue, hvor der er installeret tdc kabel tv. Jeg har kun tv udgang til 3 fjernsyn, så hvordan får jeg tv på de sidste 3 værelser og signalet skal selvfølgelig være ok?
hvilken boks forstærker kan bruges.?
Der er ca 15-17m til værelset længst væk.

på forhånd tak..


Det er vel bare en splitter du skal have fat i, og evt en forstærker hvis signalet falder for meget .. http://www.av-connection.dk/?ML=494
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Dem der kan jeg ikke anbefale. der bør ikke være DC gennemgang da man så vil kunne få mystiske resultater. så det er bestemt ikke velegnet til det her.

Jacob
Skrevet af Jacob Antenne på 23 jul 2010 23:58
Dem der kan jeg ikke anbefale. der bør ikke være DC gennemgang da man så vil kunne få mystiske resultater. så det er bestemt ikke velegnet til det her.


Ingen siger han skal slå den interne forstærker til.. han bad om en splitter og det fik han.... Ellers kan du jo henvise til en bedere siden du ved så meget om det.....
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af mkh på 24 jul 2010 10:12


Ingen siger han skal slå den interne forstærker til.. han bad om en splitter og det fik han.... Ellers kan du jo henvise til en bedere siden du ved så meget om det.....

Jeg kan ikke lige se nogen forstærker. Men som jeg sagde så er det noget snavs med dc gennemgang mellem forskellige antenne stik på center lederen. skærmen skal der normalt være dc gennemgang på.

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis