Kender du en god havearkitekt?

Min kone og jeg har her i maj købt vores første hus - og værende lejlighed-mennesker har vi besluttet, at vi gerne vil have lidt sparring omkring mulighederne med vores nye have, ud fra nogle mere generelle ønsker som vi har.

I den forbindelse ville jeg gerne høre, hvis der er nogen af Jer, som kan anbefale en god havearkitekt, som kan hjælpe os med en få lagt en mere konkret plan for haven og evt. tegnet en haveplan?

Alle erfaringer med brug af haveplaner og anbefalinger af konsulenter er meget velkomne 
De bedste hilsner

/Morten
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Morten

Prøv Ulrik Treschow, han tager udgangs punkt i haven som den er og har man selv lidt ønsker og ideer er jeg sikker på han nok skal finde en løsning og han er til at betale vi fik en have gennemgang på 3,5 time med en A4 side med en stregtegning lige til at plante efter hos Thyme Planteskole i Køge

Mvh John

http://woodlandgardens.dk/profil.htm
Jeg gav 1750,- inkl mormor
Wow - det er meget flot!!

Nu ved jeg ikke hvad "mormor" er værdisat til Men på hans hjemmeside står der 3500-7000 kr. for en tegning? Du har måske bare betalt for ca. 3 timer rådgivning?

Mvh. AllanE
Hej Allan

1750 kroner inkl moms, som jeg kalder for mormor, ja det var en have gennemgang på 3,5 time,  jeg fik en grov skitse på en a4 side, det er 3 år siden så time prisen er nok steget lidt. Hvis han skrev en bestemt slags bunddække tegnede han den ind og skrev 5-6 stk pr m2, så kunne jeg selv regne ud hvor mange der skulle plantes ud. Den pris du nævner er nok en komplet 100 procent målfast tegning og det koster jo lidt.

Jeg har tegningen og en masse billeder på min facebook side, du kan bare gå ind og kigge behøver ikke venskabs anmodning, da de ligger frit for alle. http://www.facebook.com/home.php?#!/john.mogensen
Hej John.

Beklager det sene svar på dit indlæg.

Det lyder som et rigtigt godt forslag. Det vil vi nok benytte os af.
Tak for svar - og for billederne.

Ha' en god weekend


/Morten

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis