Fragt priser til udland !

Hej !

Kan nogle her hjælpe mig med priser på at sende det der svare til fyldt palle til Estland.

Sagen er at en kammerat har arbejdet her i danmark i 2 år, og er nu vendt tilbage til Estland, han regnede med at komme tilbage, men ændrede planer. nu har han lidt peronlige ting, som tøj, sko "vigtige" papir osv... hva man nu samler... stående her og ville gerne have det hjem til Estland.  (skønner der er 150 kg)

Med postdanmark ville det nok være billigere at købe alt nyt i Estland, men jeg tænkte på hvad det endeligt koster at sende en palle afsted med fragt mand, hvor finder jeg priser ??

Har prøvet at søge på nettet uden resultat,  ville gerne finde en fragt mand, der ikke kun skal tjene på mig, men alligevel skal derover... hvem kan anbefales ?


Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Ja der har du lidt af et problem, for fragmanden tager ikke længere imod bestillinger fra private, så det bedste du kan gører er at aliere dig med din arbejdsplads hvorfra der godt kan sendes vare med fragtmanden.

V.h.  Håndværkeren
Jeg har hørt et fragt firma der køre turen 2 gange ugenligt... 1800+ moms :-( Det noget mere end jeg havde regnet med, så vil prøveat høre de almindelige som ktm nævner..

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Der er jo også DB schenker rail. Det er det tidliger DSB gods.
Jeg ved ikke om de har privat kunder.
DBD er ejet af post danmark idag.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis