1. sals bygge tilladelse hjemme.. :o)

Jamen jeg vil squ bare lige skrive det for hold kæft det er dejligt at have papir på det komunne manden lover en   Og til info så kan jeg sige at det bliver Koluda byg der står for projektet (nyt tag + spær) så der skal nok blive lagt billeder ind .  Spørgsmålet er om der alligevel bliver plads nok med denne udvidelse. Får kun 207 m2 plus 88 m2 kælder
God weekend

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

48 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Til lykke med godkendelsen.
Du kan vel altid knalde en ende på hytten.

Med venlig hilsen
ktm

 

Ja der gik lige lidt længere tid end beregnet men nu er projektet da igang  ..
Hvis nogen skulle få lyst til at se med så se her hvordan et 1½ plant hus får et par ekstra m2.. Og til andre der skal igang med det samme projekt, husk at sætte god tid af til det

http://www.koluda.com/album/ny%20tagetage%20sønderborg/


Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Og det er vores ven Koluda der skal lave det, alletiders.
Jep, selvom det er et godt stykke hjemmefra, så er det selvfølgelig Koluda byg der står for den nye tagetage...

Så kryds fingrer for rimeligt godt vejr på mandag, så har Mads nye spær med rejsning på inden vi holder fyraften.

Regner med at tage en bærbar med, så kan jeg lige smide billeder op hvis mads har netværk i huset vi kan trække lidt fra, så kommer der billeder løbende over ugen, ellers kommer de først online når vi tager hjem til weekend igen.

Så ved i også hvorfor jeg måske er lidt fraværende over ugen.
Skrevet af Koludabyg på 06 nov 2010 21:47
Jep, selvom det er et godt stykke hjemmefra, så er det selvfølgelig Koluda byg der står for den nye tagetage...

Så kryds fingrer for rimeligt godt vejr på mandag, så har Mads nye spær med rejsning på inden vi holder fyraften.

Regner med at tage en bærbar med, så kan jeg lige smide billeder op hvis mads har netværk i huset vi kan trække lidt fra, så kommer der billeder løbende over ugen, ellers kommer de først online når vi tager hjem til weekend igen.

Så ved i også hvorfor jeg måske er lidt fraværende over ugen.


Ja der kom da nye spær op men vejret var squ ikke lige med jer...    Så skulderklap herfra at I gjorde det (sagde jeg også til dine 2 "fodfolk" ).. Og ja det med at smide billeder ind går ikke helt.. Strømmen er kappet i det meste af huset pga. det her

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Annonce
Skrevet af MLU på 09 nov 2010 14:40

Ja der kom da nye spær op men vejret var squ ikke lige med jer...    Så skulderklap herfra at I gjorde det (sagde jeg også til dine 2 "fodfolk" ).. Og ja det med at smide billeder ind går ikke helt.. Strømmen er kappet i det meste af huset pga. det her

Nej, det var godt nok et møgvejr, hvilket også betød vi kom en hel del bagud allerede fra mandagen af, så nåede ikke helt det forventede frem til onsdag aften, havde forventet vi ville have fået streget op til tegl også, og fåes rette udhængene til samt sat af til alle tagvinduerne, men udfra vejret syntes jeg faktisk at vi nåede en hel del alligevel, og håber i syntes det samme.

Vi fik da i hvert fald lavet en hel del affalds bunker til dig i haven og i indkørslen...

Til interesserede så er her billeder af arbejdet nede hos Mads.

Dog ikke voldsomt mange billeder, da vi har haft lidt travlt og mit kamera ikke er super godt til at tage billeder i regnvejr, og når det er mørkt.

Ny tagetage hos Mads i sønderborg


Jo jeg synes da også at I er noget langt :o)

Men som jeg sagde.. Det er godt nok ved at være koldt... Vi ses mandag, hvis vejret ellers gider "lege" med os...

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Vi kommer i morgen tidlig mellem kl.7-7.30 alt efter trafikken derover.

Så starter vi med at få fjernet de gamle spær indvendigt, så vi kan få isoleret ordentligt igen og lagt spånplade gulvet inden vi tager hjem igen, så skal du nok kunne holde varmen.

Ser heldigvis ud til at vejret er noget mere med os i denne uge...

Ja heldig med vejret har vi squ ikke været.. Øv...   

Men fanme dejligt at få lagt det sidste isolering for shit det har væert koldt.. Køleskabet var faktisk varmere end stuen   

Glæder mig til der er tegl på så man kan se hvordan huset endeligt kommer til at se ud..
Skulle hilse fra naboerne (og os) og sige i knokler

Med venlig GDS hilsen Mads

P.S. Har ingen håndværksmæssig uddannelse

Der er yderligere 38 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis