iphone 4 + gummihanske

i youtube kan i se antenne problemer.
og den skal holdes med gummihanske (iphone gloves. red.)

og den er blevet demonstregeret. med nøgle og hånden.!
i www.youtube.com  under iphone
der kan du se at antenne signal falder når den holdes i hånden.
eller nøglen lægges over stålrammer der hvor denne sorte "delestribe"
der hvor telefonen hviler på tommelballen. i vendstrehånden.!

hvis i køber iphone.
 skal i lige huske have gummihanske med over disken
(spør efter gummihanske).!?! :-)

jeg tyder på at able.
har testet den med gummihansker.!
uden af telefonen har haft kontakt til huden. under produktionen.

steve jops det er en ommer. 
i youtube kan i se antenne problemer. og den skal... Vis hele indlægget
74 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
yesyes det er fint med jer....

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
1 finger på hver side i bunden og så en på bagsiden.... Og så har det også en del at gøre med det netværk man benytter, og AT&T er ikke lige dem med den bedste dækning...


Ja Apple giver alle et gratis "plaster" på såret, de giver alle der har købt en iPhone mulighed for at "prøve" den i hele 30 dage og er man ikke tilfreds så smider du den bare tilbage til dem igen....


Få lige Nokia eller andre til at yde samme service til sine kunder....


Og så skal folk huske at sammenligne med smartphones og ikke en alm tlf... stort set alle har samme problem, men nu hvor det er sket for Apple så kommer der blik på det (De gør nu meget godt Apple , gad vide om de andre producenter også retter sine fejl så...)


Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
http://www.youtube.com/watch?v=-b-aoZNv-q0
kan jeg så kræve et plaster af Nokia nu?????????


btw, så os der rent faktisk HAR prøvet en iPhone 4 i Danmark kan fortælle der ingen problemer er.... Det har også MEGET at gøre med det netværk man benytter, og AT&T er som beskrevet før ikke de bedste i verden men vi er da enige om der er et problem med den TLF, dog er det kun 0.55% af de over 3 millioner iPhone 4 brugere derude der har problemer, det må siges at være få... Storm i et glas vand er hvad alt det her er, ren hype og intet andet, et tydeligt tegn på hvad der sker med en producent som er GOD... een fejl og så får de bare smæk, det er synd og skam.....
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.

mkh.

måske en dum spørsmål.!

hvordan holder du så når du skriver.! 

samme måde som "lommeregner."
at du læger den i håndflade.
eller tre punkt grebbet
en bagved og to i bunden.!

Annonce
Well, når jeg skriver er den for det meste i landscape view og så er det en finger i hver ende og en på bagsiden, har endnu ikke mistet noget signal...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af Pokemon på 21 jul 2010 13:18
Det var vel ris til egen r*v :-)

Du har ret i at antenne problemet er udbredt. Det har de fleste andre producenter dog styr på. De vælger at have antennen under skallen og der den sidder mest frit. Det kunne Apple detsværre ikke finde ud af og derfor er problemet langt større på Iphone.

Det er riktigt at de har solgt mange telefoner, men det betyder vel ikke det er et kvalitetsprodukt? Kunderne har jo ikke engang haft en chance at teste skidtet først. Tv-shop seljer også mange miljoner ab-slider og andet træningsudstyr. Er det kvalitet, eller er folk bare dumme?

Det er jo lidt sjovt, at når man påpeger at det ikke var en software fejl som du skrev, kommer du med helt andre argumenter. Kan du ikke erkende at du gik på Steve Jobs løgnehistorie?

Den her video beskriver problemet kort og godt:
www.youtube.com/watch?v=FL7yD-0pqZg


Tjae, jeg har lige fået en Nokia E52, og i manualen på side 22 er der en illustration og tekst, der fraråder at man berører top og bund af telefonen, da "det kan have indflydelse på kvaliteten af kommunikationen". Sådan har der stået for alle de Nokia'er jeg har haft, så intet nyt under solen ;-)

 Uffe Hagen

uffehagen : lige præcis, men nu er det jo et apple produkt det sker ved, så går ca hele verden amok..

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
uffehagen.

det er en store fordel at antenner er indbygget
i telefonen og lade stålrammen være en del af designet op lade indbyggede antenner.
i toppen af telefonen mulivis nedspolet.!
og det er sjælnt at fingerne kommer der oppe på toppen af telefonen
og det burte telefonfabrikker tænk over hvodan folk holder ders telefoner.
i hovedparten af tiden er af holde nederste halvdelen af telefonen.
når den holdes oppe ved øret. og fræse på nettet.
der hvor offestet toppen af telefonen er fri.
der hvor tit telefonen er dækket af hånden
på bagsiden og sidderne er dækket
(mobiltelefon red.)
Jeg faldt lige over disse.


http://avisen.dk/din-mobil-er-handicappet-i-danmark_131189.aspx# <- Skidt


http://news.yahoo.com/s/ap/20100726/ap_on_hi_te/us_tec_digital_copyright <- Takker


http://www.apple.com/pr/library/2010/07/20results.html <- Ikke helt dumt.




Der er forresten kommet nye iMacs, Mac Pro og stort touch pad fra Apple i dag, så kan min Mac Pro få en update.

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 44 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis