Storm P og vejret

Nogen der kan huske/genkalde en så dårlig forsommer og for den sags skyld - forår ? Kan ikke lade være, alvoren trods, at trække på smilebåndet når der nævnes "Global opvarmning" - vil det sige Danmark ikke tilhører det "globale" ?

Som Storm P sagde (frit fra hukommelsen) "Alle snakker om vejet men ingen gør noget véd det"

Er min antagelse korrekt - når jeg udtrykker "Vejret er blevet dårligere siden Voldborg forlod DMI" ?

Ovennævnte til trods har vi sejlet 140 sømil og alt har en charme lige med undtagelsen af TV2 vejret

www.milady.dk  - Danmarks eneste S30 hjemmeside - Vi sejler som vinden blæser

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Forår ! ØH hvad er det. Gik vi ikke fra vinter til sommer her den 1 / 6. Jeg sejlede min nyerhvervede Solus hjem fra Hjarbæk til Mommark i Maj måned, ud af de 30 dage jeg brugte til det havde jeg max. 9 dage hvor vejret var rimeligt. Resten af tiden har jeg ligget indeblæst eller inderegnet hvor det har stået ned i stænger. 3 dage først i Maj var temperaturen under minus 5 grader om natten. I slutningen af Maj var vandtemperaturen ikke over 2 plus grader, jeg ved det, fordi jeg skvattede i Mårup havn en sen aften.
Om Voldborg havde inflydelse hos vejrguderne, tjah det kunne tænkes for det er blevet dårligere efter han er holdt op. Men bare nyd det for det skulle blive meget værre med årene. Global opvarmning, æh er det ikke noget de har i Afrika og Amerika
vi kræver voldborg tilbage det har været det værste sommervejr siden han gik på pension

der er altid solskin bag skyerne

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis