Farvede skruer

Jeg har købt nogle toiletrulleholdere i henholdsvis brun, sort og hvid. Jeg har brug for skruer i disse farver, men kan ikke finde dem nogen steder. Har været i diverse byggemarkeder og søgt på nettet.

Nogen der har en ide til hvor man skaffer sådanne skruer, alternativt hvordan man "farver" dem?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Normalt er skruerne med, har du spurgt hvor de er købt?
Ellers bare brug almindelige skruer, og så dup dem med maling i passende kulør.
mvh jens
zakken.

jeg håper ikke at farven på skruerne ødelægges af skruetrækkeren
når man lægger krafterne i.!!!   :-)
Det gør farven sjældent, og ellers er det ganske nemt at plette på. (gad vide hvor hårdt Hans2hansens lokumsrulle holder er skruet fast)
I alle mine år i lysskiltebranchen var det måden at gøre det på. Det samme gør vi i det firma jeg nu er i.

De her kan iøvrigt male dem for dig. http://www.redhorse.com/ hvis du skal bruge mere end 5000 stk. af gangen. Det kan jo gribe om sig det skidt. :o)
zakken.

med to 12 mm. ankerbolte så er den sikret på at den kunne holde til at rive et stykke
af toiletrullen.
en SPØG.!

nej. den var formonteret ved indfytning.  :-)
Annonce
Skrevet af hans2.hansen på 02 maj 2010 18:11
zakken.

jeg håper ikke at farven på skruerne ødelægges af skruetrækkeren
når man lægger krafterne i.!!!   :-)


Det kan man evt. klare ved først at bruge en umalet skrue - jeg formoder de skal ind i en rawlplug eller lignende. Når der ligesom er danne gevind, skrues skruen ud og erstattes med en "malet", som forsigtigt skrues ind. Dette må - alt andet lige - være nemmere, når der er dannet "gevind" i rawlpluggen.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Skrevet af hans2.hansen på 03 maj 2010 21:45
zakken.

med to 12 mm. ankerbolte så er den sikret på at den kunne holde til at rive et stykke
af toiletrullen.
en SPØG.!

nej. den var formonteret ved indfytning.  :-)

Jeg ville ikke turde gå under 2x 16mm. når man skal skide skal man skide og så kan det gå vildt for sig.

/Humor OFF


Jacob
Skrevet af Jacob Antenne på 07 maj 2010 23:48

Jeg ville ikke turde gå under 2x 16mm. når man skal skide skal man skide og så kan det gå vildt for sig.

/Humor OFF

Jeg tror så det er vigtigere i den sammenhæng at lokummet er skruet godt fast



 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også