Anbefaling af solid motorcykel

Hejsa alle. Har før skrevet om anbefaling af motorcykel, den gang var det bare lidt mere Crosser jeg kikkede på, men den idé er jeg gået lidt fra igen da der var nogle gode agumenter mod at købe en.

Så nu håber jeg nogle kan anbefale en solid og økonomisk motorcykel hvad angår reservedele osv. Og hvad jeg skal kikke på når jeg er ude og kikke på MC.
Jeg søger en Honda, Yamaha, Kawasaki eller Suzuki.

Hvor langt må den max have kørt når jeg køber den, hvilken overgang skal jeg helst kikke efter? Kan jeg få en fornuftig kværn til 10.000-15.000? Motorstørrelse 250-400cc.

På forhånd tak!

Mvh. Anders R.

Hejsa alle. Har før skrevet om anbefaling af... Vis hele indlægget
35 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
- men nu ser jeg, at du skriver 10-15.000. Hvis det er nivauet, er det nok en en DT175, du skal kigge efter. Men alt under 20-25.000 har nok noget med held at gøre, hvis det skal være holdbart og stabilt - sorry!!!
Det er jo en af grundene til at jeg anbefaler en MZ, manden kan få en flot MZ for omkring 10.000,00 Kr. eks. en MZ ETZ 301 Touring (Plastick ræser) For først når du kommer tæt på kan du se det er en MZ ellers ligner den mange af de nyere motorcykler.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
anders jeg har haft suzuki gs550, gsx750 es esd ef, gsxr750, zx6r, zx9r,div xt og dt,husqvarna, pt ducati998s og sådan en skal du ikke købe medmindre du er uvenner med dine penge eller har stort bhov for opmærksomhed.
Jeg forslår.
Yamaha diversion eller xj 600
suzuki bandit 400
suzuki gs500e eller 550
kawasaki er5
pas på de gamle hondaer de revner i topstykkerne eller smider knastkæden.
honda 400 super sport fra sidst i 70 ern kan gå jeg har sjælden mød maskine der kunne tåle så mange tæsk.
125ccm glem det bare glem det.
den er for lille som hun siger og det passer bare efter bare en 1/2 time er du træt medmindre du er 16 og alternativet er en scooter30 så glem det


Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

nå ja mspjæt har osse haft sådan en, medmindre du er vild med skoda så bare glem den

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

der findes også fine hondaer det er ikke det men de ligger ikke i det prisleje ikke engang selvom de er krøllet en honda vfr750 er en rigtig fin og stabil maskine den ringer ud ved ca 240 men er det ok med dig har den en alsidighed og behagelig motorgang.
men her snakker vi nok 55000 og op

Kun 100% er godtnok

The second rat get the cheese

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Nu er der vel en meget lille sandsynlighed for at spørger lige finder 40k ekstra. Du taler om et beløb der er 5 gange hvad der spørgers til..


Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Skrevet af captainnemo på 28 dec 2010 21:29
nå ja mspjæt har osse haft sådan en, medmindre du er vild med skoda så bare glem den

Du er åbenbart den type meneske som vi i MZ Klubben har stor medlidenhed med, de har nemlig ikke ret meget mere imellem ørene end den berømte bomulds snor der holder ørene.
Nå det var måske nok lidt groft sagt, men så er det da bukket i neon

MZ er nok den mc der er afprøvet under alle tænkelige forhold og som med simple midler bare køre og kører.
Det er også sådan at dem jeg har snakket med, når jeg kommer til diverse træf /kaffemøder, på min ETZ 301. Kan huske noget om den og som tilstår at det nok er den mc der kunne holde til det meste de fandt på, mange har stadig en de bruger til vinterkørsel noget en moderne mc ikke klare ret længe.
Den holder også meget bedre til at køre i det der hvide rust-akselerator komunen hælder på vejene vinter dage.
skil "dyret ad og få stellet galvanseret og samlet den igen.
det ville holde rust akkeleration på afstand.!
og forlænger livet.

(mz motorcyklen).
Hvof do ded, min er end ikke rusten et eneste sted i nu, selv efter alle de års vinterkørsel.
jaja håndværker enhver so er gladest for sine grise. tror at i mspjæt folk er udsprunget af indre mision enøjede og frelste har den overbevisning at jeg hellere vil se min søster på bordel end en af mine venner på en spjætter.

der er altid solskin bag skyerne

Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også