bartstyr og syn`??

hey.. jeg har lige købt mig en pgo pmx sport med bartstyr.. men da det er en andet bartstyr en org. og ikke speedometer? er det så lovligt`?? skal til syn med dyret' her en af dagene.. nogen som ved hva' de lavet til et syn på sådan en 30' scooter? :S

 sí y no son simples palabras, pero sobre todo aquellas que requieren la más alta Decisión.

18 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er ikke noget lovkrav om at der skal være spedometer på et køretøj. Og hvad de laver på synshallen,de tjekker dine bremser og om der er slør i styretøjet, om lyset virker muligvis tjekker de også hvor stærkt den kan kører på et rullefelt. Så tjekker de stellet for fejl og mangler din lydpottes evne til dæmpning o.s.v.
Det kan ikke betale sig at komme med noget du ikke er sikker på er iorden, så bliver du bare sendt hjem og skal betale for et syn mere. Vær høflig på synhallen, ellers kan de meget hurtigt finde fem fejl.
Skal du til syn med en 30 km/t scooter ?
Det har jeg aldrig hørt om og mener da aldrig at scootere skal synes.
Hvad er det for noget syn du mener og hvorfor skal du til det ?

Jeg så i tv at en dreng blev stoppet af politiet hvor de spurgte hvor hurtigt den hørte... så sagde han det vidste han ikke fordi der ikke var speedometer på også sagde betjenten a det skulle der være så ud fra det lød det helt klart som om at det var ulovligt ikke at have speedometer.

Jeg forstår bare ikke hvorfor du overhovedet skal til syn med en 30 km/t scooter du lige har købt brugt.
det er en scooter, jeg har købt brugt. men som aldrig har været reg. på nogle måde... derfor (: ellers skulle jeg bare havde været op på motorkontoret med reg. papir. (:

 sí y no son simples palabras, pero sobre todo aquellas que requieren la más alta Decisión.

Hvis den er født med speedometer skal der være et, jeg ved ikke om de blev lovbefalet engang. Men eks. en puch maxi er født uden, og har en alder der gør at den ikke skal have et, men det anbefales.
De anbefaler jo også sikkerhedseler i vetranbiler

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Altså du har købt en 30 km/t uden nummerplade korrekt ?
Skal der så nummerplade på den nu hvor den skifter ejer ?
Det troede jeg kun galt nye scootere.
Annonce
den er efter 2006.. så ja, desværre skal der.. :/

 sí y no son simples palabras, pero sobre todo aquellas que requieren la más alta Decisión.

Men hvis den blev købt fra ny af, af den tidligere ejer efter 1.Juli 2006 så skulle der da allerede være nummerplade på.
Jeg har aldrig hørt om en 30 km/t scooter der skulle til syn.
jeps ved jeg godt.. det jeg mener med syn.. er fordi den aldrig har været reg. før.. så derfor skal den til syn. før jeg kan få min nr. plade på. (:

 sí y no son simples palabras, pero sobre todo aquellas que requieren la más alta Decisión.

hvis du skal have knallerten til syn der kan du tage over til londonske synshal.
der er lov krav om knallerten overholder færselsreglermentet.
ud over synsbare køretøjer.!

men i danmark er det motorcykel der skal synes.
ud over biler og andre køretøjer.!
knallerter er ikke lovkrav en nu. men det kan tiden vise.
Der er yderligere 8 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis