ang afretning sandet

hej

skal til  og lægge ny treassse,stabilgrusset skal have en tur med pladevibrateren ,men skal afretning sandet også kan sku ikke lige husket det.

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
okay
den treasse jeg vil lave ,er i herregårdssten som er ca 20*13*5 cm og den bliver ca 7*6 meter.Skal der ikke være ca 1 cm fald pr meter??????.Så hvis jeg hæver snoren 7 cm efter den har været i vater ,så har den vel også 7 cm fald på de 7 meter????.
Vil også lige høre om der ved hvor jeg kan finde nogen tegninger på at lægge sildebensmønster,kan ikke lige finde noget på nettet
jo hvis du hæver den 7cm har du 1 cm pr. meter.. men det lyder af en del.. men når du ligge herregårdssten med slåede kanter vil vandet jo søge ned mellem fugerne.. Dog ved skybrud vil en hældning være rar men jeg ville ikke tage mere en max 5 mm pr meter...

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

okay,tror du man kan mærke det ,at den har 1 cm pr meter,altså man er ved og falde????
I hvilken tykkelses lag laver du bundopbygningen?, 10cm. stabiltgrus med 3 cm afretningssand komprimeret.
Jeg vil give stabiltgrusset 2 omgange med pladespilleren og afretningssandet 1 gang.
Fald 1 cm pr. meter er fint.
hej
der er ca 10 cm stabiltgrus og ca 2-3 cm afretningssand ,har også givet gruset 2 gange med pladefætteren.så manger jeg bare afretningssandet ,men det regner bare her nu så det må vente,har smidt noget plastik over det.så bliver det spændene når jeg skal til og lægge fliser,hov er der nogen der kender modul målene ,når man lægge sildeben. mener der er nogen mål man lægger efter????????
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis