Mazda 626

Hej alle.
Ja så kom vi til påsken og så røg generator remmen + den anden rem på min Mazda 626 1,8 fra 1994. Jeg mener de hedder ribrem og v-rem. Er der nogen her som har et eller andet så jeg kan se hvordan de skal sidde for det er jo svært nu hvor de er væk. Jeg kan jo nok få fat i dem på lørdag men der er ingen værksteder som har åben før efter påske,  Så jeg kan vel selv sætte dem på når jeg bare lige ved hvordan de skal sidde. Så HJÆLP.........

God Påske til alle
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg ved ikke hvordan de sidde, men sådan en sjover er vel ikke udstyret med så mange dimser at det skulle give problemer.
René
Det er ikk så svært - du smutter bare ned i den nærmeste Mekonomen eller thansen butik og har bilens data med såsom mærke model årgang evt nr.plade så kan de slå den op i kataloget og finde de rigtige remme til dig.........deeeet neemt
god arbejdslyst

michael

Når alle forsøg går galt - så læs manualen - hvis den ikke er blevet smidt ud????

Prøv og kig her:
http://www.thansen.dk/supersearch.asp?c=3653187494&startid=360195032&n=360367742&brandid=360338602&modelid=360365225&engineid=360366260&yearid=360367733&catg=360367742#result

Der er 2 typer servorem og en type ventilatorrem,men tag de gamle med til sammenligning

 Mvh Henrik

Jeg takker mange gange
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis