lyden forsvandt

Hej I kloge LDS'er
Lyden på min PC forsvandt,efter jeg havde afinstalleret et virus kontrolprogram,anbefalet i Politiken.Det viste sig at det fandt over 400 fejl,som det gerne ville rette hvis jeg bare ville betale.Til daglig bruger jeg AVAST,som jeg er godt tilfreds med,men programmet i politiken så ud til at være specielt egnet til spam.(rigtig lusket).
Da jeg også har fået en besked fra HControl, om fejlrapport,der dukker op hvergang jeg starter,besluttede jeg at køre en system gendan.Men ligegyldigt hvilken dato jeg vælger,kan
jeg ikke gendanne!!!!!Kan nogen give mig et godt råd?
MVH June D6

 

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nu er det lidt svært at svare dig sådan helt præcis, dan du ikke fortæller hvilket styresystem du bruger, hvad programmet fra politikken hedder, ingen log fil.
Når alt det er sagt går jeg ud fra du bruger xp, alt tyder på bl.a. din gendannelse profil er gået i stykker, (sker desværre ofte ved den type programmer) hvis du har en xp cd kan du genskabe din pc uden at miste data ved at gøre som følger; boot pc xp cden, vælg esc og der efter install xp, tryk f8 og der efter velg tror der står noget der ligner reparere, husk at have din xp key klar den skal du bruge
Mvh
peter
Hej Peter
Tak for hjælpen,Jeg kørte installations CD'en,og alt er OK
MVH June D 6

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis