musik mm.

Ja nu starter den store forårsklargøreing mm. af båd mm. snart.  Jeg ville godt kunne nyde musik, nyheder mm. under arbejdet, det plejer at foregå, så alle indenfor en vis radius kan nyde med, men det skal være slut med det "lyttenasseri", så hvad kan man få, der dur til lidt af hvert, fm og dab radio og hvad ellers ? og som kan være i en lomme, gerne lidt robust og ikke en mobiltelefon. God kvalitet og ikke nødvendigvis billigst muligt. Er helt blank på det der Ipod og den slags.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
79 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kunne jo lægge turen forbi Biltema. De har lige fået en bådradio på programmet. Se varenummer 31-3680
Det er meget få dimser der kan gå i lommen og modtage DAB/fm og afspille Mp3..

Der er kommet radio i de nye Ipod Nano. De er super brugervenlige, og radioen skulle virke rigtig godt. Der er en grund til at Ipod er kongen af Mp3 afspillere.. og det er ikke kun fordi de ser godt ud. Jeg har selv en Nano uden Radio (3. generation) og en Sony lomme radio til Fm lytning. Ipod'en er robust hvis den forkæles med et beskyttende plast eller silicone cover.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Nu render man jo ikke lige rundt med en akkumulator, radio og 2 højtalere i lommen når man fikser båden.

Jeg vil mene at sådan en fætter her kan gøre det.. Den har radio og kan spille i ca. 30 timer uden at blive ladet..

Men ellers er det bedste råd vel at gå ind i butikken og prøve sig frem.. Ikke alt falder logisk når man har med musik afspillere at gøre.

Den jeg her linket til kan have over 1.000 musiknumre.

Creative plejer også at have god lyd..

Et andet råd er at købe en lidt billiger og så ofre et bedre headset end det der følger med.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

vi er inde på noget her, hvad med robusthed ? Sony er normalt mit foretrukne mærke. Hvilken ville du købe Andy ?

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Man skal absolut ikke kun se på pris og lyd...betjeningen er 1. prioritet, da man tit står i krævende situationer og skal vælge ørenlyd. jeg sidder f.eks aldrig hjemme i sofaen med min ipod, men står altid på arbejdet eller på cyklen og skal betjene den. Så enkel og overskuelig betjening er nummer et.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Nu ville det så ha' været rart, hvis du nævnte hvad der er let betjent.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
Nemlig.. jeg sværmer lidt for creative men det er ikke alle der lige fanger deres måde at lagre musikken på.. Sony som også er et kendt og godt mærke og har måske en bedre betjening.
Jeg ville gå i en butik og lege lidt med betjeningen.

Lige nu er min søn på ferie og først hjemme i weekenden igen.. kommer her på fredag og spiser med.. og jeg spørger ham altid først men kan som sagt ikke lige nu.. for dyrt at ringe til Ægypten.

Han er tilpas nørdet til at kunne forklarer lidt mere end mig...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har tid til at vente på et ekspertudsagn, men det er lyd ikke billeder, det handler om.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
det har jeg fanget taster dig lige ind i kalenderen på min telefon.. ellers glemmer jeg at spørge ham. Han har jo sikkert en masse at fortælle, selv om vi alle ved, en pyramide er trekantet og et billigt reklametrick..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

HMMMMMMM

Tror sku bare i 2 halvgamle fætre ville nå længst med en god "Gammel Daws" walkman ( det er sådan en man engang for meget længe siden kunne putte et casette bånd ind i )
Så kan det sku ikke gå galt ....medmindre der går båndsalat i det ,mens i står med maler rullen i den ene hånd og en håndbajer i den anden ) )

Tim  
 
Der er yderligere 69 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også