gummi

Da jeg vil prøve at lave min egen slangebøsse mangler jeg nogle råd til hvordan man laver den
jeg har forsøgt et par gange , men ikke med særlig gode resultater , måske der sidder en som har lavet en eller har et link til en side hvor de viser hvordan , så ville jeg blive glad for råd samt link ... lige sådan vil jeg gerne vide om der er nogen der ved hvor man kan købe ventilgummi ?

master cool
15 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
en slangebøsse er forbudt jævnfør den danske våben lov. (forbudt som en tur i fængsel er mit bud på en straf)

men ellers er ventil gummi rigtigt godt.

Jacob
Skrevet af master cool på 23 feb 2010 13:41
det er et forsøg jeg skyder jo ikke på andre vel.

det er stadig ulovlig besiddelse af skydevåben og fremstilling af dette. Og kun en venlig information. personligt rager det mig langsomt hvad folk bessider. det er måden det anvendes på som kan være farlig.

Jacob
jeg håber ikke at du skyder med den forkerte ende (håndtaget i bæret.)
i hovedet på dig selv.?:-)
Jeg mener det mest effektive gummi, kan købes på apoteket.
Og nej ikke den slags gummi
Med de runde gummislanger, man bruger til at stramme om armen, når der tages blodprøver mv.

mvh jens
Annonce
de slanger de kan købes i apoteket.
jeg mener at de kaldes laporatorieslange.!

men slange bøsse. den har det samme regl som riffel. eller luftbøsse. loven.! :-)
HH sælger prof slangebøsser for omkring 200 kr. så hvorfor alt det bøvl med at lave dem selv, du kan sikkert også her købe slangen hvis du endelig insisterer på at lave en selv.

Allan
som drang lavede jeg en af cykel hjuls slange det virker rigtig godt,
men pas nu på lovens lange arm:o) hehe

nicolai
tag ned i bådcenteret og køb nogle meter eleastikline. brug hellere en tynd line der lægger dobbelt eller mere end en tyk line, da elastikeffekten almindeligvis er højere i den tynde.
Der er yderligere 5 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis