Undervandskamera/video til fiskeri ol. ? kvalitet ?

Hej ,jeg er ude efter en god undervandskamera , men er i tvivl om det er af god kvalitet , dem som fås på markedet til privat brug omkring 3-4000kr ,er der nogle som har erfaringer med udstyret og hvad der  evt. ikke skal investeres i.
med venlig hilsen matrosen.
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hej Matrosen

der var for nogen år siden en artikel om det enten i fisk og fri eller det andet danske lystfiskerblad
jeg tror det var en af de bornholmske trolling fiskere der havde skrevet om det muligvis ham de kalder snowman
men nu skal du jo lige være klar over at med det forholdsvis grumset vand vi har er sigtbarheden under vand
meget begrænset i forvejen så om det behøves at være top du la creme der er brug for ved jeg ikke
men prøv at gå ind på deres hjemmesider og forsøg at finde den så bliver du meget kloger
der ud over findes der et vidioclip på enten den dvd der hedder småbådsfiskeri eller trolling som er lavet
af den samme jurnalist/forfatter (navn glemt lige nu)

Dennis

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis