selvstarter

vi har købt en cpi oliver city fra 2007, mon der er nogen, der har ideer til hvorfor den ikke vil starte, når starteren aktiveres, når nøglen er drejet om til tænding, og bremsehånd taget er trukket, og starteren aktiveres, er den total død, ingen kliklyde eller andre ting der peger i retning af hvad der er galt, batteriet er fuld opladet, men der sker absolut ingenting

 skibsbyggeren.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
HÆ HÆ ! Den tror jeg alle med elstart har prøvet, på dit højre håndtag der hvor du trykker på selvstarteren, sidder der endnu en kontakt henover. Det er den såkaldte dødsmands knap som skal være på motorcykler af i dag, den skal blot deaktiveres så starter muggebikken igen.
Det er iøvrigt en rigtig god ide at bruge den hvergang du skal stoppe motoren

V.h.  Håndværkeren
Til brydegaard:
Du må igang med at måle dig frem om der kommer strøm til starteren overhovedet. Gør der ikke det skal du længere tilbage i systemet. Er det overhovet strøm på battereiet mon? Frosten kan være hård ved scooter batterier

Til håndværkeren: Der er ikke dødemandknap på en scooter til under 10.000 kroner fra T hansen
Til Håndværkeren, øv altså, der var desværre ikke en dødmands knap, det ville ellers have været lækker nok.og til Kasperkk, der er masser af strøm på, så jeg må nok igang med at måle, ved du om der skal være lys i lygterne og instrumenter, når der er tænding på, for der sker der heller ikke noget, men jeg tror jeg vil starte med at pille skjolde af for det kunne jo være en ledning der er faldet af,

 skibsbyggeren.

jo, sikringer og en god forbindelse der, så starter maskinen, . tak for hjælpen, og til håndværkeren, vi mødes helt sikker under båd, har købt en 30 fods træbåd der skal have en kærlig hånd tidligere statsejet men i ordentlig stand, skulle gerne kunne bevare den uden glasfiber


 skibsbyggeren.

Annonce
hej jeg har en g.max 30 scooter ,elstarteren virker kun når batteriet er fuld opladet,har tjekket løse forbindelser.har kun kørt 1500 km på den
mvh j.t

hej har en g. max 30 scooter elstarteren virker kun når batteriet er oplade hvorfor lader den ikke på batteriet har tjekket løse forbindelser

mvh jc

Hej j.t.
Og velkommen her på LDS.
Se det hjælper dig ikke at skrive i så gammel en tråd denne er fra d. 7/2-2010.
Desuden bryder man altså ikke ind i en andens tråd med et nyt spørgsmål. Du skal starte din egen tråd i eks. knallerter ect.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis