Problem med tilstoppet vaskafløb

Vi har et stort problem med vaskafløbet i køkkenet, som er blevet tilstoppet. Vandlås samt overløb er blevet renset for snavs, og man kan godt mærke at der skal meget vand så den kommer op til vasken, så jeg går ud fra at problemet er længere ned i kloaksystemet.

Da jeg ikke kunne få det løst med stålbånd som åbenbart stoppede ved et eller andet bøjning (formoder jeg) og afløbsrens, fik jeg fat i en "pumpe" fra Hjem og Fix og problemet var endelig løst. Indtil et par timer senere, da jeg skulle lave det samme øvelse igen. Og igen og igen, med flere timers pause. Og det fortsætter jeg med indtil videre...

Nu går jeg rundt og tænker om det har noget at gøre med vejret og det kulde som vi oplever for øjeblikket. Vasken står mod en ydervæg og rørerne går igennem væggen (lecca blokke indeni, gule murste udenfor, der må være også isolering i hulmuret), man jeg ved ikke hvordan de er udført længere ned når de kommer til soklen. Kan det godt være at der er en fejl ved udførelsen eller noget snavs der ligger så uheldigt at vandet står lige før og fryser til?

Skal jeg have professionel hjælp, og kontakte måske ejerskifte forsikringen?

MVH

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er frost, så kunne du jo prøve om en gryde kogende vand løser det..

 Skal det gøres ordentlig - skal du gøre det selv

 Lidt om mig her

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis