UD vinduer eller JVK

Jeg har modtaget to tilbud på levering af 6 mahogni vinduer og 4 døre i vores hus. Det ene fra UD vinduer, og det andet fra JVK
De leverer begge SIPO Mahogni vinduer. Da tilbudet fra Jydsk VinduesKompagni er lige knapt 25% billigere end tilbudet fra UD Vinduer, er jeg selvfølgelig best tilbøjelig til at vælge JVK da produkterne umiddelbart virker til at være de samme (selvfølgelig uden fysisk at have set produkterne).

Jeg har læst lidt blandet om Jvk.dk.. og tit er man måske mere tilbøjelig til at skrive når noget er gået galt, end når det går godt.

Men hvad er jeres erfaring og anbefaling?

Det skal lige tilføjes at tilbudet fra UD Vinduer er modtaget via en trælast, som selvfølgelig også skal tjene lidt, hvor tilbudet fra JVK er rekvireret direkte via deres hjemmeside.

 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af Det Hvide Hus på 07 jan 2010 16:40
Det skal lige tilføjes at tilbudet fra UD Vinduer er modtaget via en trælast, som selvfølgelig også skal tjene lidt, hvor tilbudet fra JVK er rekvireret direkte via deres hjemmeside.

Jeg er lige blevet så meget klogere at man heller ikke køber vinduerne direkte fra fabrikken når man handler på jvk.dk

Fabrikken hedder 3Top Vinduesfabrikken http://3-top.dk/forhandlere.html og Jvk er en af forhandlerne (uden ellers at skulle gøre mig klog på hvordan de 4 virksomheder ellers hænger sammen).

 

jeg har 2 gange monteret mahgoni vinduer fra JVK og dem var jeg bestemt ikke imponeret af sammelignet med dem jeg ellers har montere ,men hvordan dem fra UD er vil jeg ikke udtale mig om.
Hvor store er de elementer du skal bruge?

Tømreren

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

Skrevet af Dumle på 07 jan 2010 18:11
Hvor store er de elementer du skal bruge?

Det drejer sig om følgende:

3 topstyrede vinduer: 1238 x 1148 mm
1 topstyret to-fags vindue. Topstyret i bunden og "vip-ud" i toppen hvis muligt (alternativt topstyret i toppen også): 1263 x 1163 mm
1 topstyrede vindue med Cotswold Glas: 598 x 558 mm
1 topstyrede vindue: 598 x 558 mm
1 vindue med fast karm: 2000 x 1148 mm
1 hoveddør Cotswold Glas i toppen, "brædde beklædt" i bunden: 1018 x 2013 mm
1 terrassedør med gennemsigtigt glas i toppen, "brædde beklædt" i bunden: 853 x 1948 mm
1 stalddør/halvdør med gennemsigtigt glas i toppen, "brædde beklædt" i bunden: 798 x 1908 mm

Alle af grundolieret Sipo mahogni, energiglas, varmkant, softline profil.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis