køkkensokkel foran hvidevare

skal igang med at sætte sokkel op til mit køkken, jeg har købt fuldintegrerbare hvidevare, men er kommet i tvivl omkring sokkelen, skal jeg lade sokkelen gå i et stykke, eller dele op i stykker ?

jeg tænker på det må da være enormt besværligt(som i umuligt at få en integreret opvasker ud hvis sokkelen er ført ud i et stykke ?
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
afhænger af hvilken sokkel du har.
Jeg har en der er monteret med klips, der sidder fast på de ben, der holder skabene oppe.
På den måde kan frondelen være i et stykke og har du behov for at få opvaskeren ud, er det bare at klipse frontpladen af sokkelen.
Det er ikke alle køkkenfirmaer der har dette system, men eks HTH har det.

Jeg har også en fuldintegreret opvasker. Der følger beslag med, så man kan montere et sokkelstykke foran på opvaskeren.

Jeg vil helt sikkeret foretrække at dele soklen op. Tror ikke på, at opvaskeren holder ligeså længe som køkkenet. Har så også fast sokkel under skabene.
Soklen skal helt klar deles foran maskinen, ellers hvordan vil du få maskinen ind og ud .... ?
Sokkelstykket kan evt. sættes op med magneter, så det er let at tage af, når opvaskeren måske engang skal ud til service eller udskiftning.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Hvilken opvasker har du købt?
ok det bliver opdelt, det er en gorenje kan ik lige huske modelnummeret.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis