Hvad ønsker I Jer?

Nu er det jo snart jul....! Og det evindelige spørgsmål er jo så fra kæreste og diverse familie; Hvad ønsker du dig? Øhh.... Tjo... Tja... Hvorfor er det man aldrig aner det når man bliver spurgt, men først når man står og mangler det...?
Så måske noglé af Jer har nogle ønsker der kunne være inspiration Noget man ikke lige anede man manglede

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
en træfældnings maskine.
eller noget mindre.
en kædesav der "køre" på brændselscelle. (med vand).!
Jeg har i mange år ønsket mig "mere tid" og "Pandehår" Til min 30 års fødselsdag, fik jeg så noget extension til at klistre på. Men da resten af frisuren er holdt i 2-3 mm ser det lidt noller ud!!
Tiden har jeg fået lidt af. Men jeg ser den forsvinde stille og roligt igen. Skal være far til april...

Mht. værktøjet har jeg altid ønsket mig en søjleboremaskine og et svejseværk. Jeg aner ikke hvad jeg skal bruge det til, udover at det bare kunne være fedt at have...

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg ønsker mig det mobile bord der er lavet til blå Bosch, kap- og geringsav - stark har det nogen gange til 2500,-

Jeg har en søjleboremaskine. - Og i dag røg der ca en halv meter "fer" af et sternbrædt som VAR sat op. borede et par 2 mm. huller præcist i midten og helt lodret, og slog let to 1.8 mm dykker igennem fer'en og på plads på mit brædt - slap for at forkorte 5.5 m sternbrædt - herligt at ha meget værktøj

Mange hilsner
Polite
 
No. 1 må absolut være fred og ro. Efter over 2 års totalistandsættelse af bindingsværkhus trænger jeg til fred og ro. Konen skulle sendes 14 dage til svigerforældrene på genopdragelse. Jeg ville så tage fri fra arbejde og drive tiden af foran fjerneren og spise frikadeller.

No. 2 Træ til en carport. Eneste minus, - jeg skal selv bygge den.

Jeg har også en søjleboremaskine. Kunne nok også tænke mig et svejseværk. Det skulle i så fald være et TIG, så jeg kan svejse i alu.

Det ender nu nok med jeg får et par sutsko eller lign. Ha ha!
Det er godt nok nogle dyre ting

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
ja - drenges "legetøj" bliver blot dyrere jo ældre man bliver.. og så er der noget der (desværre) forbliver drømme!

Mange hilsner
Polite
 
Fred og ro ligger på en klar 1.plads!
Men ellers har jeg meldt mig ud af gaveræset, og er ved at få omgivelserne til at fatte, at jeg mener det.

Med venlig hilsen
ktm

 

batteri drevet svensknøgle.

eller en tik svejser eller co2 svejser mindst 160 amp.
med 0.8 mm. tråd.
hmmm....
Jeg kommer nok ikke afsted med at skrive så dyre ønsker Så har kørt katalogerne igennem men har sgu det meste håndværktøj, så svært at finde noget nyt og spændene jeg rent faktisk også kan få brug for. Men fandt da lidt. Stiksav, værktøjstaske, Hæftepistol, hjørneskruetving, og skruer (man kan vel altid bruge nogle skruer på et tidspunkt)...

Har forøvrigt, ikke købt ret meget af mit værktøj fra nyt af... Er nok lidt nærig når det kommer til det, også derfor jeg ikke h ar fået investeret i en stiksav. Har fundet det meste af mit værktøj, på diverse loppe,- flytte,- og dødsbo markeder. Kan sgu finde meget kvalitets værktøj til ingen penge sådan nogle steder... Har efterhånden så mange bacho nøgler, at jeg aldrig får får dem slidt ned... Mit sidste fund var 10 sneglebor i god kvalitet til 25 kr

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis