Naturgas

Hey.

Endnu et spørgsmål fra mig.

Vi har i vores huskøb fået at vide at det ville være en god ide at skifte vores naturgas kedel ud med en ny model, samt ny cirkulations pumpe osv.
Det er jo en investering som med montering løber op i en 30-40 tusind kr.

Vores hus er 105 kvm plus 25 udestue, og vi har brændeovn.

Var der noget andet end naturgas som ville være bedre at bruge sine penge på?

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hmm jo du kunne gå over til jordvarme men det er jo meget dyre end ny gaskedel. Hvilken en har du nu..??
Hvis det er en af de gammel så er der jo meget at spare på gassen. Alt efter hvor meget du smider i brænde ovnen.
Har du overvejet olie?
så skal du over i jordvarme hvis du har plads til det.
jeg vil nok skifte den gl ud med en ny. ca 30000,- lyder ikke tosse

Hej Sportsmanden! hvor har du fået det tilbud?? er det med montering?

Morten

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Annonce
Hvis man kigger sig lidt for så kan man got finde tilbud som ligger under de etableredes 40k+ priser hosthostkartelhost
Ham her var utrolig flink http://www.billiggasfyr.dk/Pris2.aspx
Faktisk kom han gratis forbi og kiggede på vores "dødsdømte" fyr. Det viste sig at det som vores VVSer der laver service på fyret påstod var en reparation til over 8k bare ar kondens og det fyr sagtens kunne køre længe endnu..... hmmm tænker man så, der var man jo lige ved at blive B***** i r****
Men som koncekvens skifter jeg vores nuværende VVSer ud pga af at han prøvede at platte mig for 40k.

Sousvidemaster.dk - Hverdagsmad exelente

Hej igen.

hvad dælen koster det ca hvis man bare fjerner naturgas helt??? og så sætter evt pillefyr eller lign op?
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis