tdc boks snyd

hej..
nogle der har erfaringer med at fuske med ledningerne i en tdc boks, så man feks får gratis fuldpakke fremfor basis pakke?
og hvor er boksen typisk? ved fortovet tæt på huset?

Harske
hej.. nogle der har erfaringer med at fuske med... Vis hele indlægget
40 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Bavianen: Hvis det er den eneste måde du kan få opmærksomhed på så held og lykke med det fremover. Du får det svært... du sætter andres liv i fare ved at køre for stærkt, hvad er værst... min pointe er at ingen kan sige de aldrig har lavet noget alvorligt og heller ikke dig, så derfor burde du ikke dømme andre. klaphat.

tror jeg prøver at købe en antenneforstærker..
ja alle har kørt for stærkt... kast ikke med sten hvis man..........
slut
@ Harske

Prøv nu lige at tage dig lidt sammen!!
Hvis vi alle sagde at det er helt iorden at snyde, og vi fortalte dig hvordan, ville denne side blive sat på forsiden af Ekstra Bladet, med trælse følger...

I "Lav Knallert"- forummet, bliver der ofte gjort opmærksom på at man ikke må tune knallerter til gaderæs. Og der kommer så også diverse sure kommentarer fra de knægte der ikke kan få sin vilje.

Personligt gør jeg altid opmærksom på at der findes elarbejde som man selv må lave, og noget som kræver en installatør.

Jo, jeg tror vi alle har kørt for stærkt. Men hvis det er den undskyldning du vil bruge i alle dine konflikter i resten af livet, får DU det svært!! Det lyder i mine ører som en forkælet møgunge der er vant til at få sin vilje og ellers bare stikke af fra regningen!!

HVIS du vil sige at vi alle kan bryde loven som det passer os, (fordi en eller anden har kørt for stærkt) kan du godt begynde at pakke din fladskærm osv. sammen. Så kommer jeg loige og stjæler det fra dig. Og du må ikke blive sur!! Du har jo selv kørt for stærkt... ;-)


Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Som det er skrevet længere oppe så er det tyveri at pille i boksen ude på vejen. Typisk vil man lave en politi anmeldelse når man ser sådanne noget. men at der ofte er folk i boksene er da en overdrivelse. der kommer kun folk ud når der skal laves noget. og så tit sker det heller ikke.

Jacob
næstformanden: Det med at køre for stærkt er et eksempel!
Det er fint at gøre folk opmærksomme på, når noget er ulovligt, men ligefrem at kalde dem tyveknægt og svine dem til er sku for lavt!!!...hvad får man ud af at svine folk til på den måde og hvad får du ud af at blande dig med dit negative pis i en diskusion som var ebbet ud.?
Du lyder i mine øre som en rapkæftet pubertets dreng der siger sin mening, og har fået alt for lidt modgang i livet, men hvis du fortsætter sådan så skal modstanden nok komme.
Jeg syntes denne hjemmeside er kanon, men nogle har åbenbart ikke forstået at det handler om at rådgive andre, og ikke svine dem til.
så fik man afreageret lidt, men når alt kommer til alt er denne diskusion vel "som at råbe under vand"..


Ring dog til TDC og spørg hvordan man gør....når du nu syntes det er helt ok...hvad frygter du ?
Det er fint at gøre folk opmærksomme på, når noget er ulovligt, men ligefrem at kalde dem tyveknægt og svine dem til er sku for lavt!!!...hvad får man ud af at svine folk til på den måde og hvad får du ud af at blande dig med dit negative pis i en diskusion som var ebbet ud.?


Jeg kan nu ikke se nogen kalde dig for tyv, eller svine dig til.
Hvis du kan læse det, ud af det der er skrevet, må det være din egen samvittighed der gnaver, om det så er fordi du kører for stærkt eller andet, må din samvittghed vide.

..oo00 I Hate Signatures 00oo..

der er någet der hedder at man kan prøve sig frem.
med skruetrækker. klæmmer. loddekolpe.og nogle ledninger.
og en boks til at øve på ude på fortovet.
der hvor tilskure kan kigge på.
der kan være at der kommer en forbi der ville hlælpe dig.!?. :-)
Der er yderligere 20 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis