Samle ledninger til TV

Vi skal ha ført kabler fra Mac (Online Film) & fra HD Boks fra Yousee til Fladskærmen.

Vi har haft 90 m kabler ført langs panelerne, men nu flytte rundt på tingene og spare nogle meter kabler for at få bedre signal.

Vi havde 15 m netkabel, 2 * 15 Antenne Kabel, 15 m Scart Kabel, 15 m DVI kabel og 15 m lydkabel (Hvilket er tilsalg - Kom med et bud)

Nu bliver kabler kun 1/3 men der er stadig mange

Kan man få noget udstyr der kan samle disse kabler og sprede dem igen. Så noget på "So ein Ding", men kan ikke gennemskue den.

De kabler "Udstyret" skal konvertere frem og tilbage er 1 stk Scart, 1 stk DVI, 1 stk Antenne Kabel (Er ikke vigtigt - Kan virke uden) & 1 stk 3,5 mm Lyd.
Og for fremtidens skyld også HDMI

DVI & Lydkablet er fra Mac & Scart er fra HD Boksen
Antenne kablet er kun hvis vi skal se TV uden om HD Boks (Itilfælde af fejl på denne - Men vi kan trække et midlertidgt over gulv

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Syntes det er lidt svært, at gennemskue hvad det egentlig er du har brug for. men hvis jeg har forstået det rigtigt, søger du noget som kan samle alle dine kabler i et, for derefter at sprede dem ud igen, så du slipper for at trække x antal kabler, men kan nøjes med 1? Hvis det er tilfældet, kan du evt købe en modulator, og lade det hele køre igennem et antennekable.

Har søgt lidt og fundet følgende udstyr der skulle virke, men kommer an på hvordan i forventer at det skal kunne køre sammen, hvis i feks skal bruge mac og HD boks sammen, skal i have 2 modulatorer. Den jeg har fundet har godt nok ikke HDMI, men det kan jo løses via adapterre, ellers findes der sikkert også en modulator med HDMI et sted derude

http://www.batteribyen.dk/audio___video_dvi___rca-c-237_387_397.html DVI til RCA converter, kunne ikke finde en modulator med DVI.

http://sat-com.dk/modulator-55/modulator-ll-182.html

Men det bliver lidt omstændigt, at få til at virke hvis det hele skal køre uafhængigt af hinanden, men det er i hvert fald en af mulighederne for at få kørt nogle af signalerne sammen på.
kan se du har været på Grønland. så kan du ikke være helt uden evner,eller er du der endnu?? har selv været der i 26 år
hilsen fra Olsen

Prøver lige din adresse af

disko13

Det lyder som en god løsning du har der 
Jeg skal have lyd og billede fra min mac til mit anlæg må jeg se dine billeder hvordan du har gjort
det er nemmere for mig at sende dig billeder på din e mail adresse,så hvis du senden den sender jeg billeder.
Hilsen disko13
min adresse [email protected]

disko13

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis