Kendskab til Zensehome

Hej. Jeg står og skal til at udskifte EL installationen i min bolig, og er faldet over Zensehome systemet. ( www.zensehome.dk ).

Det virker næsten for godt til at være sandt. Er der nogen der har kendskab til/erfaring med systemet. Og hvad med prisen? Der må være en downside

Lars
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har ikke kendskab til det produkt. Det virker logisk nok, men også meget enkelt.

Men jeg synes også du skal tage et kig på :

www.gira.dk
www.gira.de

Produktkatalog:
http://download.gira.com/data2/1810_10.pdf

Det synes jeg er cool. Det kan ALT. Jeg har endnu ikke stødt på noget der ikke er muligt. Har selv valgt det, men er ikke nået så langt endnu så jeg har erfaringer.

 

Har lige kigget lidt og afprøvet deres software. Jeg er ikke himmelhenrykt og syntes umiddelbart også det lyder dyrt. Det er bare et førstehåndsindtryk fra mig :-)
Man kan både vælge billigt og dyrt. Vælger man ædle materialer er rammerne fx. af rigtig glas. Det er sgu da smart. Og man behøver ikke vælge homeserver og 15" pegeskærm, men man kan gøre klar til det hele, og udbygge efterhånden som man vil. Det er i hvertfald min egen plan. Jeg har lige hugget 100 nye indmurigsdåser ud af murstensvægge, og at skifte til eu' dåsen, efter at være blevet "overtalt" herinde fra til at køre ens. Jeg vælger rammerne Event i hvid/hvid. Ellers forbereder jeg huset til alt hvad jeg har kunne komme til at tænke på.

Lysstyring.
Skalsikring.
Homeserver.
Pegeskærm.
Aut. Rullegardiner.
Solafskærmning.
Ventilationstyring.
Porttelefon.
Built in video.
Lækagealarm.
Keeylees in med fingeraftryk.
Overvågning af udeareal.

Og meget mere.
Men, Men, Men. Jeg aner intet om installation og programmering. Men regner med der følger en manual med. Jeg synes at det hele var så smart. Ja det er nok dyrt, men køber ikke det hele på en gang. Måske om mange år bliver det færdigt. Starter kun med tryk, kontakter og rammer.

 

Hej Aaman,

Du er velkommen til at ringe og få en uddybende dialog om systemet (70702034). Jeg er glad for at du synes at det lyder for godt til at vær sandt, da vi selv anser zensehome for at være en revolution på det danske IBI marked. Hvis du ringer kan vi evt også henvise til installatører/brugere der har erfaring med systemet

Henrik Bruntse / [email protected]

zensehome

www.zensehome.dk

Annonce
Ja synes det ser meget interessant ud, er der ikke mulighed for køb til private?
Bare træls at forbrugerne IGEN skal pelses af et firma som af uransagelige årsager (måske et mislykket forsøg på "eksklusivitetsmodel" a'la B&O), påfører forbrugerne øgede omkostninger til ublu forhandleravance, fremfor at lave enten webshop og/eller Silvan/XL-byg/Bauhaus salg og få et volumen. Det volumen tror jeg ville give bedre bundlinie end begrænset salg pga høje overflødige avancer på vej til forbrugeren.
"Cand.Merc"
Nu er jeg på ingen måde imponeret over produktet. Men det er i mine øjne ok at nøjes med at sælge til fx. Elinstallatøre som kan give en korrekt rådgivning af produkter. Det er vel bare at tage kontakt til nogle stykker og få en god pris.

 

Jeg er forhandler af Zensehome. Hvis nogle herinde er interesserede i at høre mere om produkterne eller få en god pris, så kontakt mig på [email protected]

Venlig hilsen

Danny Petersen
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis