Nogle der har ide til at lave et "ægteskab"?

Jeg har kobberbryllup d. 7/12 i år, og som gave til min hustru havde jeg tænkt på at lave/få lavet et "ægteskab", altså et lille smukt og romantisk dekoreret skab med glas i lågerne til at hænge på væggen derhjemme, eller stille på en hylde eller et andet møbel , problemet er at jeg savner inspiration.

Jeg har været til et bryllup engang hvor parret også fik et "ægteskab", men det har vi selvfølgelig ingen billeder af i albummet , men jeg synes at kunne huske at der var malet ordet "Ægteskab" og bryllupsdatoen udenpå samt deres navne m.m., og indeni lå nogle forskellige ting der symboliserer et ægteskab (nej, der lå vist ingen kagerulle )

Har nogen herinde set sådan et skab, evt. har billeder fra et bryllup I har været til, eller bare har nogle gode ideer og råd, så kom endelig med dem hurtigt, da jeg ikke har lang tid igen.

Jeg har søgt efter billeder på google, søgeord "ægteskab", men UDEN held, desværre! 

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
alt efter hvor kreativ du selv er , kan du jo selv lave skabet evt med lidt udsmykning på
alternativt finder du et skab der passer til det og maler lidt på det
glasset kan du selv lave ved at gravere i det eller få fat i noget sandblæst vindusfolie og skære navne og dato i
I stedet for at begynde helt fra bunden med skabet kunne du jo vælge at bearbejde et eksisterende. Hvis du googler eksempelvis "vægskab antik", eller "hængeskab antik" får du et væld af hits, bl.a. dette, hvor der er lidt at vælge mellem.
Hej CSA.  Jeg og min kone har til et bryllup lavet et ægteskab som sangskjuler vi slap nemt over det vi tog et dukketøjsskab og dekorerede det , derefter lavede vi små bøjler i ståltråd hvorpå sangene blev monteret.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også