spiser mus mus?

Dette er måske ikke det rette forum, men men..

Jeg satte en musefælde op på loftet i forgårs, og da jeg tilså fælden i dag var der en mus i fælden, eller rettere sagt 3/4 mus.....

Et eller andet har spist en god luns af den døde mus, og mit spørgsmål er spiser mus mus?

hilsen Arneen

<p>&#160;Man kan ikke ødelægge noget der allerede er gået i stykker!</p>
17 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har oplevet noget tilsvarende med netop en mus fanget i fælde. Lidt makabert!

Med venlig hilsen
ktm

 

Måske har du en husmår også.....

Hej B.

Nej det tror jeg ikke, ihvert fald gik der en ny mus i fælder et par timer senere. siden da har der ike været gæster i fælden.

I øvrigt var begge mus halsbåndmus, så den har sikkert været temmelig sulten.....

Hilsen Arneen


<p>&#160;Man kan ikke ødelægge noget der allerede er gået i stykker!</p>
Nu spiser halsbånd mus jo ikke ligefrem hinanden ;-)

Fra skov og natur :"Halsbåndmusen spiser både planteføde og dyrisk føde. Størstedelen af føden er planteføde som knopper, frø, frugter, nødder, bog og agern, men blandt andet larver, insekter, edderkopper og orme er også på menuen"
Annonce

Nej, de spiser ikke hinanden levnde, men den første mus kan have gået i fælden op til to dage tidligere, og så ligget der som et fristende kosttilskud....

Hvis der går noget andet i fælden skal i få besked.  Men jeg håber det fan..me ikke. 

Hilsen Arneen


<p>&#160;Man kan ikke ødelægge noget der allerede er gået i stykker!</p>
Hehe....en husmår får du vist ikke ned i en lille musefælde...
Måske jeg bare er paranonoid.....er nemlig selv invaderet af en...elller mit loft i garagen...
Jeg har også oplevet at musene spiser af hinanden når de sidder i fælden, det plejer dog kun at være øjne og del af hovedet de spiser.
Du har måske i virkeligheden fundet en ny slags madding til mussefælder :-)

Hilsen
Allan
Bvadr..

Ja, det kan godt være, men jeg er ikke til disektion af de små pelsede dyr.

Arneen

<p>&#160;Man kan ikke ødelægge noget der allerede er gået i stykker!</p>
Der er yderligere 7 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis