Løvsuger - hvilken skal man vælge?

Jeg skal have en løvsuger og vil godt høre om jeres erfaringer og gerne hvis i kan anbefale en bestemt model eller mærke. Nogen specielle nyttige funktioner jeg skal kigge efter?

Lidt krav og info:
Det skal være en håndholdt model og ikke en på fire hjul.
Pris maks. ca. 1000,-
Helst 230V, da to-takt motorer typisk stinker.
Have: 900 kvm. primært stenbelægning + græs.

Tak!
Jeg skal have en løvsuger og vil godt høre om... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej: Det har du selvfølgelig ret i, men bøgeblade forsvinder ikke sådan lige - ihvertfald ikke hvis det er større partier.

For mit vedkommende, så er det på gangarealer, græsplæne samt andre steder med flisegang jeg bruger den. I selve bede osv. har du ret i, at det kan planterne have gavn af, men laget kan nu også blive for tykt hvis man har mange træer.



 

Helt enig - og jeg er selv på udkig efter en.
Foran min trappe tilhovededøren samler der sig altif en bunke blade - på fliser - det er som om vinden blæser det op ad indkørselen, og mister pusten lige foran trappen - smadder irriterende.
Jeg tror jeg vælger en billig "bærbar" - det lyder som om de holder ok..

Mange hilsner
Polite
 
Hej Polite: Min er også en bærbar, det er en Hurricane Alko model 2000 - kraftfuld maskine med masser af sug og luft og god passage i røret. Presser blade godt sammen. Den kan ofte købes på tilbud. Kopiere dette link: http://billigmaskiner.dk/ginge-alko-70/loevsugere-havestoevsugere-71/ginge-alko-hurricane-2000-e-391.html

Hej

 

Takker og bukker

Mange hilsner
Polite
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis