købe solceller ?

Hej LDS

er der noget der ved hvor man kan købe nogle gode sol celler ?

 

Jeg kan også tage fejl. Og jeg skal nok gøre opmærksom på det, når det sker... hvis du lever så længe...

 

http://www.espersen-glasius.dk

Hej LDS er der noget der ved hvor man kan købe... Vis hele indlægget
28 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Det lyder fint,,

Men har i set priser hos www.solteknik.dk

Jeg har set hvad de laver, og det er ok til er helt anden pris


cccd.dk

Skrevet af bap på 02 dec 2011 18:56

Det lyder fint,,

Men har i set priser hos www.solteknik.dk

Jeg har set hvad de laver, og det er ok til er helt anden pris


Jeg vil ikke kalde +5000 kr en helt anden pris, og så er D.S.T. anlæg lidt større.  Men det er selvfølgelig op til den enkelte hvad man går efter.

Det jeg har gået efter er om dem man får tilbud fra, kan beregne hvad deres anlæg yder på mit tag. Om det er gode materialer (specielt inverterne) ,ser godt ud, og om de ved hvad de snakker om.
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Tjaaa 5000 her og 5000 der

Det jer jo godt at du er tilfreds... men det er jeg også..

og det er vel det det går ud på her i dette forum


cccd.dk

http://ing.dk/artikel/124694-kinesisk-firma-leverer-nulenergi-system-til-boliger-for-60000-kroner?utm_medium=email&utm_source=nyhedsbrev&utm_campaign=ingeftermiddag
bare lig eofr at vise Kineserne også er fremme i skoen....

MVH Njord

MVH Njord
Hej.. Jeg har skrevet her før. FIK ET GODT TILBUD FRA SVEIGAARD.. Men sprang fra pga dem her..http://solenergi.d-a.dk/sol/Pakker_og_priser.html
Jeg syntes det er billigt. 93000 kr for et 6 kwp anlæg. Jeg har skrevet under og modtager et anlæg på 7.6 kwp i januar til 104 ooo kr..Ok    Ellers er det 109 000 kr. Men. fik en rabat på 5000 kr. på åben hus arrangemenet. Der ud over modtager jeg fra energ midt et beløb på 1700 kr,.,. Så ca. 102000 kr. for det hele...+  lidt til elektrikker for at forbinde og tilslutte det.
Annonce

Hvis du køber et 7,6 kwp anlæg, mister du så ikke den fordel, at kunne lade måleren "køre baglæns"?

Som jeg har forstået det, må man max have et 6,0 kwp anlæg.

mvh jens

 

Skrevet af je__ns på 15 dec 2011 23:22

Hvis du køber et 7,6 kwp anlæg, mister du så ikke den fordel, at kunne lade måleren "køre baglæns"?

Som jeg har forstået det, må man max have et 6,0 kwp anlæg.

mvh jens

 


Du må max have 6kW invertere, men ligge alle de solceller op du ønsker, eller også 6kWp solceller og ubegrænset inverter.

Mvh. Flemming
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Lige en vigtig information ang. det tilskud.. Der skal være søgt om det inden man overhovedet har betalt for solceller... Ellers ingen tilskud... Det er ikke helt ligemeget. Ved et 6 kwp er det da 1700 kr skattefri...Så vær endelig opmærksom på dette og det gælder alle hustande i dk. Husk at tjek... Ved energimidt kan alle i dk få tilskud..
 Jeg skriver dette her... da det vil være ærgeligt for dem der har købt og så æv ingen tilskud.. Så fortæl endelig videre til andre der vil købe solceller... Det er da 36 kr. pr. m2 solceller.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis