M2 Pris

Hej med jer alle.
Er der nogen af jer der har en ca m2 pris på montering af stål tag på det der er der i forvejen?

Jeg har et hus på ca 110m2 med lille hældning og 2 skorsten hvor jeg gerne vil have et stål tag på.

7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Og er det i det hele taget muligt at ligge et nyt tag på det gamle, når det er skiffer eternit???
Jeg ved ikke hvad det ville koste at få monteret taget. men hvorfor vil du lægge det ovenpå et ældre tag? har du ikke mulighed for selv at lægge taget, det er ikke særligt svært at lægge ståltag det og med 2 mand får man haurtigt lagt de få m2 du har.


Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Jeg har aldrig prøvet det tidligere, så er lidt nervøs for at skulle lave noget galt :-(
du kunne betale en prof for at lægge den først det er den der styre resten er nemt nok
nej det er ikke kun den første der styrer med ståltag, og tror du selv en proff ville ta den opgave med at ligge en plade, det skal du ikke være sikker på. men jeg kan så fortælle at du på lindabs side kan finde komplet monterings vejledning.
Kig lidt der og så får du svar på det meste, og princippet er ens med alle stål tage.
Annonce
Fair nok! det kan jo være et stort projekt at gå i gang med men hvis du læser monteringsvejledningen igennem mange gange og måler alt op burde du kunne lægge det selv du kan jo måle dig frem til om dit tag passer i vinkler osv.

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Skrevet af sluppermand på 12 okt 2009 18:57
nej det er ikke kun den første der styrer med ståltag, og tror du selv en proff ville ta den opgave med at ligge en plade, det skal du ikke være sikker på. men jeg kan så fortælle at du på lindabs side kan finde komplet monterings vejledning.
Kig lidt der og så får du svar på det meste, og princippet er ens med alle stål tage.


ok men da vi lave det nede hos en ven fik vi en tømmer vi kender til at lægge den først for lidt lommeuld  og resten var nemt for os.
Det blev 99% lige selv og vi måtte lave det om vi hade lave sidst på dagen men det var hvis også efter en helt del pils og sjov var det

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis