Lille tandstang til RC bil søges

Søger en lille tandstang til en fjernstyret bil..... Har set nogen bruge noget vindueshejs fra en bil, men jeg ved ikke hvor jeg kan finde så nogle ting??? Er der nogen der kan hjælpe??
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hvilket rc bil har du.!

lille tandstang hvad skal den bruges til.!!!

ellers er der nogle hjemmesider www.rcbiler.dk  og andre af slaksen.?

en gæt. nikko rc biler.!

hej

Min søn og jeg gør en del i 1/8 offroad nitro RC biler, så vi har en del liggende. Styretøjet er dog ikke med tandstang men med en direkte styrestang i 90 graders vinkel, hvorpå der typisk og sidder en fjeder ( en såkaldt servo-saver ). Du skal jo have omsat din styreservos horisontable eller vertikale bevægelser ( ofte ikke mere end en ca. 120 grader ) til dine forhjul.

Men mail mig evt. nogle tegninger / billeder over hvad du havde forestillet dig - så finder vi garanteret ud af noget !

Med venlig hilsen

Niels Vangsøe


Vangsoe
hans2.hansen: Det er ikke en nikko bil, men en 1:5 med 28,5 ccm 2 takts benzinmotor, og tandstangen skulle bruges til styretøjet

Niels:Havde godt tænkt på nogle dele fra 1:8 som du foreslår, men har ikke rigtigt kunne finde noget.
Måske vi kunne finde ud af noget??? Har i evt nogle støddæmper hvor selve huset er glat, uden gevind udvendig og 12-13 mm i diameter og ca 40-50mm i længden?? Og forresten hvor er du fra??
Hej
Jeg har et komplet styretøj liggende til en CEN Genesis monstertruck ( verdens største nitro monstertruck ) størrelse 1/5. Samme system som 1/8 men lidt kraftigere.
Hvis du giver mig din emailadr kan jeg prøve at sende dig nogle billeder.
Jeg har også forskelligt liggende i støddæmpere og fjedre.
På disse biler er det altid et samlet ben med dæmper og fjeder
Hvad bliver ca. vægten på dit projekt ?
Jeg har også selv en 1/5 benziner baja - som iøvrigt har samme styretøj som Genesis - men blot en lidt kraftigere servo.
Jeg bor i Storring ved 8464 Galten - lidt vest for Århus.
Er hjemme i morgen, søndag.
Du kan se mine biler på www.rcgalleri.dk - brugernavn: vangsoe
Med venlig hilsen
Niels Vangsøe

Vangsoe
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis