klip funktion.

Hej folkens..

Jeg har fået aktiveret en funktion med venstre musetast der gør at den laver en "klip" funktion.. Det er godt nok træls..

Er der nogen der ved hvordan jeg deaktiverer?

På forhånd tak for hjælpen..

Mvh Mærsk

4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det kommer lidt an på hvad du mener, og hvad du kører med af software/OS. Hvis vi taler windows/standard mouse driver. Og du mener en klip/træk/klip funktion. Så kan den slåes fra i kontrolpanel->mus.
Hvis du derimod kører med eks. en logitech mousedriver, i et vilkårligt OS og du har fået defineret en "ctrl+C" på en af dine taster, så er løsningen at fjerne denne funktion i mousedriverens indstillinger (logitech kontrolpanel).

Øhh..

Jeg bruger XP med servicepack 3.

Når jeg vil markere noget for at kopiere det, vil man jo normalvis holde venstre musetast nede mens man trækker i en bestemt retning. Men nu, kommer der istedet en blå boks frem som mest af alt minder om en klippe funktion i et foto program..

Det er en ZEPTO bærbar computer med en touchpad(tror jeg det hedder)


Mvh Mærsk

Hvid du har en anelse om hvilket fotoprogram du har installeret, kan du vel tjekke indstillingerne for at se, om du har aktiveret en såkaldt context menu eller genvejsintegration.

Jeg har ingen anelse om hvad det er. Du kan evt. tage et skærmbillede og upload det.

Mvh.
Kim

Hehe..

Jeg prøvede lige at lege lidt mere med det og fik det løst

Når jeg ville markere et eller andet kom der en tekstboks frem og der kunne jeg vælge at jeg ville gøre det på den "normale" måde..

Så problem løst ved en tilfældighed..

Mvh Mærsk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis