ideer

Nogen der går rundt med en god ide ? så skriv endelig
29 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Indenfor ALLE emner?!?

Lad os starte fra en ende af:
1. En klipper til de tutter man skal have af ketchupflasken. Den med kniven der smutter, er hørt for mange gange...
2. Knæpuder syet ind i kampbukserne, på samme måde som på arbejdsbukser. Her tænkes på de mange ømme knæ ifm. med bykamp og krybe/kravl ved øvelser.
3. En fælles kasse til uforudsete problemer/nye ideer ved den lokale idrætsforening.
4. At trække bordrundsaven med ind. Det tager for lang tid at rende ud hele tiden, for at save kontra rengøringstiden.
5. at lave en aftenskaffekage til konen og håbe på lidt gavmildhed til gengæld...

Tag dem som du lyster. Men bliver du millionær på dem, vil jeg have en ramme øl. (Gerne med dyr på, dog ingen fugle...)

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg vil gerne have en ny Mahonigforlænger til mit synkroniserede øjemål
jeg savner et deviationsplektonometer
Måske kunne man komme Den Forcromede Løsning på flasker og sælge den fra disken på alle førende tankstationer?
Annonce
jeg lænker på at skaffe en solcelle radio.
Jeg har længe tænkt på at opfinde en skruemaskine, der kan skrue under gulvtæpper.

Det store problem er hvordan man undgår huller i tæppet. Derfor må løsningen være noget med en forlænger "arm" som går hele vejen ind under tæppet. Jeg har prøvet med flere skruetrækkere i forlængelse, men de er for tykke. Min nuværende "løsning" er en meget hårdt spundet garn der ved hjælp af selve viklingen selv skruer skruen i. Dette synes jeg selv er genialt da man ikke behøver batteri til dette.
Nogen af mine projekter/ideer:

1. At overtage verdensherredømmet.

2. Byg en vindmølle i haven.

3. Køb en hamster.

4. Spis bacon.

5. Lær at spille på orgel.

Skrevet af hans2.hansen på 20 sep 2009 22:49
jeg lænker på at skaffe en solcelle radio.
Den er faktisk i handelen Hans

Skrevet af MBfan på 21 sep 2009 00:45
Nogen af mine projekter/ideer:

1. At overtage verdensherredømmet.

2. Byg en vindmølle i haven.

3. Køb en hamster.

4. Spis bacon.

5. Lær at spille på orgel.


Hvad vil du med verdensherredømmet, vi har haft en med malerhjerne der forsøgte sig som verdensherre. Så klar du dig hellere med en Hamster
Der er yderligere 19 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også