Gallerier

Fedt med Gallerier, jeg "glemmer" dog at kigge om der kommer nye billeder af især både. Alle gallerier er tilfældigt blandet og jeg kan ikke altid huske om jeg har skrevet i et galleri og jeg kan slet ikke se om der er nogen der har skrevet i mit lille galleri.
Med mindre jeg selvfølgelig husker at kigge ind med jævne mellemrum.
Kan vi som i forum delen få en markering af nye gallerier og en mail når nogen skriver et indlæg eller kommentar som det hedder. Tror på at galleriet ville blive brugt mere hvis det var.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Helt enig!

Vi skal have en "Nye gallerier" på samme måde som vi har "Nye indlæg" i forummet. Som systemet er skruet sammen nu, kan vi ikke sende mails ud når der skrives kommentarer. Jeg kunne dog godt tænke mig at udvikle et nyt gallerisystem, men det kræver lidt tid (som det kniber med liiiige nu, pga. nyfødt i huset )

Mvh. AllanE
Kan tilslutte mig Grom's ide. Jeg må ærgerligvis indrømme, at jeg kun sporadisk kigger derind. Jeg synes stadig det er en rigtig god ide, der nok bare skal modnes.
Jeg har også forståelse for at man kan blive ukampgjort af en "skriger", men iøvrigt til lykke med en stamherre, eller "bare" en pige? :-)

Med venlig hilsen
ktm

 

tillykke.. men når du nu alligevel vækkes om natten kan du jo lige så godt kode.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis