Støbning af nyt gulv i stuen

Jeg er ved at fjerne mit gamle træulv i stuen, skal derefter støbe et nyt gulv med gulvvarme.
Mit spørgsmål er hvordan jeg afretter gruset inden jeg skal til at lægge styrolit, og hvilken slags grus jeg skal bruge. Ja, der er nogle der skal have hjælp til selv de simpleste ting
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Prøv og søg i menuen. Har lige lavet samme projekt, og der er mange godt tråde hvis du søger

Jeg spørg kun for at blive klogere.

oppe i højre hjørne er der et søgefelt

Jeg spørg kun for at blive klogere.

Benyt stampet grus/sandfyld eller shingles som afrettes inden flamingoén udlægges.
Når du skriver stampet grus, er det så det samme som stampet lergrus? Og hedder det bare sandfyld når jeg ringer og bestiller det, eller har det også mange navne?
Annonce
ja, vi brugte bundgrus til det. Ellers søg på "flamingobats" eller "terrændæk" Har lige støbt idag, og det blev kanon. Nemt med sådan noget selvnivilerende beton. Og tak for hjælpen med dine billder koludabyg, jeg fik svuppet med min egen hjemmelavede "svupper".....

Jeg spørg kun for at blive klogere.

Var så lidt...

Får vi også et par billeder fra dit projekt...

Jep, bare sandfyld så ved de hvad det er.
ja jeg laver et galleri herinde snarest muligt, så kan Jon også få nogle ideér til sit

Jeg spørg kun for at blive klogere.

Du kan hvis der er plads bruge leca nødder i bunden under sundoliten, er nemt at arbejde med :-)

God Håndværker

 

alt i Tømrer/snedker arbejde

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis