Tilslutning af choker til kaburator?

Hejsa Jeg har lige fået åbnet min firkantet kaburator til puch maxien Der hvor chokeren skal sættes i, er der gevind, og der er der også på chokerens kabel. Men gevindet på kablet er for lillet, så når jeg stikker chokerkablet ned i kaburatoren, så tager gevindet ikke fat. Altså det passer ikke sammen. Findes der forskellige størrelser til sådan noget? Eller er det fordi at det er noget fra thansen mixet med noget gammelt Nogen der ved hvad jeg så skal havde for at jeg kan skruge chokerkablet rigtigt fast?? Sådan her er det gevind jeg snakker om: http://thansen.dk/product.asp?c=2940464381&n=1709621287&pn=1709622861 Det er ikke sådan et kabel jeg har, men det er det gevind der sidder i enden. Det der vinkler På forhånd tak for hjælpen Hilsen Mathias
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Du kunne selv bore hullet lidt større og så skære det gevind der passer. På min Puch Maxi P kan man slet ikke tilslutte kabel, det er godt nok en rund kaburator, men her skal man gøre det manuelt
Det kabel du linker til er et gaskabel
Dette er et CHOKERKABEL og til det skal du bruge en nippelskrue oppe i håndtaget.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

JEg har arbejdet videre med det, og jeg har fundet ud af, at gaskablet er for langt Hvordan løser man det problem? Hvis jeg klipper det, så mister jeg jo dimsen i enden. Sååå??

På forhånd tak
Det er der nippelskruen kommer ind i billedet.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
Ja sådan en, jeg har linket til både den og kablet i mit første indlæg.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

ouu ja. Mange tak Men jeg har også problemet, at gaskablet er for kort? Hvordan gør jeg det mindre, uden at klikppe i det?
Brug det kabel du har til chokeren, til dit gas. Og køb så et rigtigt chokerkabel.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Men det chokerkabel sidder der jo en svanehals på :/ den hals skal jo ned i kaburatoren hvor der er gevind.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis