Terrandæk, flamingo og rotter?

Nu er jeg jo igang med at ligge polystyren bats i vores hus fra 1900, og jeg kan se nogle steder i soklen at der er huller, Ville det være en god ide at fylde dem ud med en gang mørtel, for at rotter og mus ikke kan komme ind til flamingoen og begynde at spise/knave den i stykker? for så kan gulvet vel på et tidspunkt synke? Det er jo et hus fra 1900 så det er jo lidt ujævnt?

Lige en ting til.

I entreén skal der også flamingo, og den støder op til soveværelset, som ikke skal laves endnu, men der har de gamle radiator rør gået, og der skal så lige ligges to rør over til når det skal renoveres, MEN der hvor de gamle rør har gået ind, er der et hul i muren/soklen, på 50x30 cm, så jeg kan kigge ind under soveværelset. Når jeg nu har lagt de to rør over, skal jeg så murer det hul til, for IGEN at der ikke kan komme rotterr/mus og spise i flamingoen, eller er det lige meget?

Jeg spørg kun for at blive klogere.

1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder som en god ide.
Læg også et tom rør, så der evt kan trækkes el,antenne mm. der kan jo være kommet noget nyt smart noget når du kommer til næste etape.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis