Huller i dørkarme

der er en del skruehuller i vores dørkarme. Hvad hedder de "dutter" man kan sætte i og hvor kan man købe dem? Har prøvet xl byg og bauhaus og de havde ikke nogle der kunne bruges- 18 mm.
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
De skulle meget gerne have dem hos stark eller optimera, jeg købte en stak med da jeg fik lavet vinduer. De kaldes vel bare plastikpropper?

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Du kan også købe nogle klistermærker til formålet, de næsten kønnere...! og både stark og xl har dem hængede

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Lopus, det er vist en smags sag, jeg synes de er ækle ;-)

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Men hva hedder de der tingester? Så kunne jeg måske finde dem på nettet.
Ja! det har du helt ret i, syntes bare ikke en plastik prop passer ind, det virker så billigt,
men nu er propper ikke mig overhovede.. jeg har spartlede samtlige huller og malet efter i mine vinduer og døre..! så det vil jeg faktisk hellere anbefale :-)

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Her er både i plast og selvkæbende !

http://www.carl-ras.dk/e-shop/beslag/moebelbeslag/daekpropperogdyvler/daekpropperplast/

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Lopus,

Ja det er ikke engang løgn, spartel og maling er uden tvivl kønnere, det gør jeg om 30år, når vinduerne skal have en forfriskning ;-)

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
nice- dækpropper af plast Det er sådan nogle der er i resten af dørene (et hus vi lige har overtaget, hvor der boede et par små pilfingre). Tak for hjælpen!
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også