Udskifte karme og dør..

Hej! Min søster skal flytte fra leje lejlighed til hus. Problemet er at da hendes hund var hvalp så spiste han næsten alle karme i lejligheden, og ridsede 2 dør..
Det drejer sig om om 5 ødelagte "karmesæt" og altså 2 ødelagte dør.

Hvad vil det koste ca. at udskifte det, og er det tømrer man skal henvende sig til?

Vh Zagor
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
tjaa det bliver da en halvdyr omgang. Har ikke lige prisen i hovedet men mon ikke et karmsæt koster omkring 500 kr. stykket, dertil montering og finish.

Og jo det er absolut en tømrer du skal have fat i
Afhænger også af om det er gamle dannebrogsdøre eller ganske traditionelle og billige celledøre?

\\ nc

 

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Hvordan kan en hund æde karmen...?
Kan den ikke slibes, spartles og males op igen. Dørene er noget lettere at udskifte, men som sagt koster en billig papdør fra 600 kr og så op af.

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
Ja det er papdør..Og det er amstaff så det er ikke noget problem, den kunne spise hele dør hvis det er..Ja måske skulle jeg prøve at spartle, slibe og male, men jeg er så dårlig til det, er der ikke nogen man kan få til det, og hvor meget ville sådan noget koste?
Du bør som sagt nok kontakte en tømrer til udskiftning af døreplader, og så har han nok et samarbejde med en maler mester der kan rep. karmene.

Det jo svært at sige prisen, kommer jo an på hvor meget hunden har æd

Mine sider: Tømrer Fredericia & Festsange
En gør-det-selv´er kan sagtens udskifte de karme. Måske kender I en i familien der kan hjælpe. Efter min mening alt for dyrt at få en tømrer til det.
I kunne evt snakke med udlejeren, nogle har ting og sager liggende til rep. når folk fraflytter..
held og lykke og go sommer

 The day you quit is the day you lose.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også