Prutte om prisen hos Bauhaus ?

Davs

Jeg skal have købt fliser osv hos Bauhaus. Ca. for 15.000,- - Er der nogen der har prøvet at forhandle om prisen eller bliver der bare sagt at de har så lave priser i forvejen ??

Jeg har dog set deres vældige rabatordning hvor man ved køb fra 10.000-20.000 får HELE 2% i rabat. Dette rabat svarer til 300,- i dette tilfælde.

Jeg er nødt til at købe i bauhaus, da vores andre fliser er købt der og vi ønsker at få de samme fliser i hele hytten.

Davs Jeg skal have købt fliser osv hos Bauhaus.... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce

Pokemon, hvis du nu læser Næstformandens indlæg, så slutter det ikke med det arrogante røvhul. Han klager sin nød videre og får kontakt med en chef der åbner en forhandlingsmulighed, men nej, Næstformanden er nu så gal at han slet ikke vil handle på stedet. Se _det_ er "børnefornærmet".

Dit eget eksempel bryder jeg mig ej heller om. Hvorfor skal skal din klage råbes ud over både ansatte og kunder og hvorfor skal du vælte varer på gulvet når du går? Ærligt talt, du er i samme kategori som Næstformanden, "børnefornærmet".

Fornuftige, voksne mennesker tér sig ganske enkelt ikke som I gør.

Kent.

Skrevet af Sluppermand den ældre på 27 jun 2009 01:21

Pokemon, hvis du nu læser Næstformandens indlæg, så slutter det ikke med det arrogante røvhul. Han klager sin nød videre og får kontakt med en chef der åbner en forhandlingsmulighed, men nej, Næstformanden er nu så gal at han slet ikke vil handle på stedet. Se _det_ er "børnefornærmet".

Dit eget eksempel bryder jeg mig ej heller om. Hvorfor skal skal din klage råbes ud over både ansatte og kunder og hvorfor skal du vælte varer på gulvet når du går? Ærligt talt, du er i samme kategori som Næstformanden, "børnefornærmet".

Fornuftige, voksne mennesker tér sig ganske enkelt ikke som I gør.

Kent.


1. Du har ret om næstformandens indlæg.

2. Det eneste jeg ikke er så stolt over er, at jeg væltede varer ned. Dog var han så ekstremt arrogant at han fortjente en skideballe. Hvor effektivt tror du selv det er, at gå ind på hans kontor og skælde ham ud? Det eneste, en sådan tåbe er bange for, er at tabe ansigt.

Råber gør jeg aldrig, ikke engang mod ham!

Hvad skulle jeg havde gjort? Knyttet hånden i lommen som alle de andre feje, der ikke tør at brokke sig?

I dagens danmark og sverige er der så uhyggelig mange, der ikke kan eller vil deres arbejde. Dog er de grunden til at samfundet fungerer. Hvis alle kunne deres arbejde ville arbejdsløsheden jo sikkert ligge på 80%.
Fjernet af moderator
(Årsag: Ren reklame )
Denne bruger er blokeret pga. overtrædelse af ordensreglerne.

Bauhaus giver 6% rabat hvis du kan vise et FDM medlemskort / fordelskort.


Søren O

Jeg synes STARK og Davidsen er ret flinke til at regulere deres priser når man pænt spørger ind til det, især når man gør dem opmærksom på at fx. Silvan og jem & fix (eller køb på nettet) osse er et alternativ og har nogle kanontilbud.   

Annonce

Har lige været i Silvan, varen stod til 2699kr, spurgte så en ekspedient der plejer at være flink med rabatterne, om han da ikke kunne sælge den lidt billigere, så uden mere prangen end det, kom han med en pris på 1800 kr.


Vi prøver igen, i morgen --

Back to basic: du skriver, at fliserne skal købes i Bauhaus, for det var de forrige. bauhaus handler med standardvarer, så fliser kan naturligvis findes alle mulige steder.


 

Bauhaus i Roskilde plejer ikke at være blege for at give 10%, eller sælge en vare til tilbudspris, selvom tilbuddet er udløbet. Og betaler man med brugsforeningskort giver det jo også lidt ekstra % 


Indehaver af firmaet KV Sikring. Jeg sælger og installerer tyverialarmer, videoovervågning og adgangskontrol til private og erhverv. Jeg er bl.a. forhandler af Jablotron. Se mere på www.kvsikring.dk

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis