Erfaringer: www.spar3.dk

Davs

Er der nogen der har erfaringer med Spar3, med byggematerialer ?? Syntes deres priser lyder MEGET billige.

Evt. hvordan med levering, de har ikke skrevet hvor meget man skal købe for inden der er "fri" levering.

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har handlet en del i deres vejle afdeling, og det er som at komme på alle andre trælaster
De har ikke en kæmpebutik med en masse skrammel, og der er kun et mærke skruer/søm i  hver  størrelse/type  mm.
Men det er der de sparre, for deres varer er af en god kvalitet

Jeg har bla. købt en del trykket hegnsbrædder, og de er fra +hegn, så de burte være gode nok


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Har også handlet der og må sige fin service af hvad man kan forlange af en lavpris trælast.
Er det store partier man skal have, er der som regel mulighed for at få leveret direkte fra producenten, som eksempelvis Sundolit gulvisloering. De kan også levere varene for typisk 500,- hvis man kan vente til det passer ind i deres rute.

Vær opmærksom på hvilke vare der ikke er retur ret på - betonvare bla.

Ring til Per og få en samlet pris på hvad du skal have og en aftale om evt. transport. Han er en vældig flink og pålidelig person .
Handler alt mit træ der, og har kun gode erfaringer med dem.
Vi har handlet en masse materialer i Havdrup og været glade for dem. God service omkring lånebil og returvarer og ofte til at handle med hvis man køber flere ting. De er billige hvis man køber "de store ting" der, men det kan ikke svare sig at købe skruer, beslag mv. der. Og så er det et af de få steder man kan få massive fyldningsdøre i "gammel bondehus mål" (dvs. meget små og "mærkelige" mål) til en pris der er til at betale.
Også gode erfaringer her!
Jeg har handlet med dem i Vejle. Flinke gutter. Og meget hjælpsomme.

Næstformanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis