Hvor køber du byggematerialer? Gips, isolering m.m. ?

Hey alle!
Jeg har lige købt hus med min kæreste på sydfyn, en ordentlig hytte på 125 i grundpland, 125 fuld kæler/garage - 125 stue og 78 1. sal.
Jeg er elektriker og har en del kammerater der er håndværkere også, det er planen at hele huset skal have turen, men vi tager det i etager haha.
Vi starter med 1. salen og derefter stuen og efter det kælderen.
Hvor køber i bygge materialer til den bedste pris ? :)

 Mvh Christian / Elektriker

Hey alle! Jeg har lige købt hus med min kæreste på... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med:
http://www.spar3.dk/varde/varde.htm
Så fik jeg det sidste tilbud i hus fra Stark. Alle tilbuddene er med fragt. Håber det er til at få stå ellers skal jeg prøve at uddybe

Penge er ikke alt....... Det er dog et formidabelt betalings middel Very Happy

Hvad sagde optimera til det?

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Hej ElectricalFreak dem har jeg ikke forhørt mig ved så det ved jeg ikke. men det kan være jeg skulle, det skader ikke at have flere på banen M.v.h Arnhild

Penge er ikke alt....... Det er dog et formidabelt betalings middel Very Happy

Annonce
Nu er der ikke dimensionerne på det hele, så det er svært for mig at bedømme priserne, men jeg kan bl.a. se noget, som vådrums pladerne fik jeg ca. 25kr billigere. Det handler også om at bygge et godt forhold til sælgeren, som jeg personligt selv har gjort. Jeg får alting leveret gratis bare det ikke er under 200kr og gode rabatter ved små mængder, det er guld værd for en gør-det-selv person. :-)

Prøv at tage fat i dem, de er meget fleksible hvad det angår prisen, hvis du føler du er i den høje ende, så pres dem bare, de er helt vilde efter at sælge materialer lige for tiden :-)

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!