Hvor køber du byggematerialer? Gips, isolering m.m. ?

Hey alle!
Jeg har lige købt hus med min kæreste på sydfyn, en ordentlig hytte på 125 i grundpland, 125 fuld kæler/garage - 125 stue og 78 1. sal.
Jeg er elektriker og har en del kammerater der er håndværkere også, det er planen at hele huset skal have turen, men vi tager det i etager haha.
Vi starter med 1. salen og derefter stuen og efter det kælderen.
Hvor køber i bygge materialer til den bedste pris ? :)

 Mvh Christian / Elektriker

Hey alle! Jeg har lige købt hus med min kæreste på... Vis hele indlægget
33 svar
 Følg tråden
Der er 20 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hvad med:
http://www.spar3.dk/varde/varde.htm
Så fik jeg det sidste tilbud i hus fra Stark. Alle tilbuddene er med fragt. Håber det er til at få stå ellers skal jeg prøve at uddybe

Penge er ikke alt....... Det er dog et formidabelt betalings middel Very Happy

Hvad sagde optimera til det?

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Hej ElectricalFreak dem har jeg ikke forhørt mig ved så det ved jeg ikke. men det kan være jeg skulle, det skader ikke at have flere på banen M.v.h Arnhild

Penge er ikke alt....... Det er dog et formidabelt betalings middel Very Happy

Annonce
Nu er der ikke dimensionerne på det hele, så det er svært for mig at bedømme priserne, men jeg kan bl.a. se noget, som vådrums pladerne fik jeg ca. 25kr billigere. Det handler også om at bygge et godt forhold til sælgeren, som jeg personligt selv har gjort. Jeg får alting leveret gratis bare det ikke er under 200kr og gode rabatter ved små mængder, det er guld værd for en gør-det-selv person. :-)

Prøv at tage fat i dem, de er meget fleksible hvad det angår prisen, hvis du føler du er i den høje ende, så pres dem bare, de er helt vilde efter at sælge materialer lige for tiden :-)

Alt kan lade sig gøre, så længe man bære knofedtet på hånden!
Jeg syntes du skal bede om og få rabat hos både Xl og Stark ellers bliver du tørt af med liste prisenpå dine varer.

Hjemmelavet er ikke nødvendigvis et kvalitetsstempel.

Hejsa
Du bør gå til Bygma og få en pris hos dem - bare gå dem på klingen med prisen fra de andre, så skal de nok komme med en god pris.

Arnhild, den gips plade du har fået pris på ved E trælasten er IKKE godkendt, så fremt det er en 90x240 13mm, det kunne de nemlig ikke da jeg spurgte. hvorimod STARKS gips plade er en 90x240 13mm A1 godkendt, har jeg ret?

 Mvh Christian / Elektriker

Hej Det er 120 i stedet for 90cm. jeg skal bruge og de er ikke MK godkendt men klasse 1,det burde være godt nok. Hvad angår A1, så ved jeg ikke hvad det er? Jeg har både været i Stark og XL-Byg og de ville kun gå ca. en 1000kr. ned Optimera fra Odense kom også med et tilbud, det ligger på ca.19.650kr. så det ender nok med E-trælasten Christian_83 hvad lyder dit tilbud på, det kunne være sjovt at samline priserne. M.v.h Arnhild

Penge er ikke alt....... Det er dog et formidabelt betalings middel Very Happy

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis