Puch maxi K Boret..

Hej alle sammen.. Har et problem Hvordan "Bore" man en Puch maxi K er det så enkelt som bare at bore den eller skal man rent faktisk skaffe sig noget proffesionelt udstyr?? Har siddet og bakset lidt (har ikke prøvet at bore endu) så Hvis i lige har nogle tips inden jeg begynder at gå til sagerne så sig lige noget Tak på forhånd
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Her inde må vi ikke hjælpe, hvis du vil køre på offenlig vej. Men er det til bane eller andet på lukket område så må vi godt. Men prøv at læse de maxi tråde der er 1-2 år tilbage, så finder du et svar.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Du tager et stålbor min 40 mm (jo større jo bedre) det vælter du gennem cylinderen.

Derefter tager du en fil og høvler skørterne i bunden af cylinderen af

Til sidst tager du cylinderen og vipper den over højre skulder

Kører du banekørsel er der nok en der kan hjælpe dig, husk også at optimere bremserne

God banefræs

Hold nallerne fra roterende dele

Jo tak :) mange tak som sagt køre jeg bane ræs. :p lyder godt med det hvor hurgtigt ville du sige den kunne komme op hvis du gør det?
mange tak for tippet men venter nok med at gøre det til cylinderen er færdig med at blive brugt :O Bleeh ;)
Puch knægten > >

Hej! Har selv haft såen en maxi i fra år tilbage! Og den blev også både boret og planet! Men dybest set hjalp det måske max 10 km/t.

Så hvis jeg var dig ville jeg bare lade den være standard og ikke risikere en million bøde hvis fru hansen går ud foran dig og hun bliver invalid.

Jeg syntes ikke at det er det værd for de 10km/t. Så vent hellere til at du kan få motorcykel så du kan få lidt mere fart på (lovligt)

Just my 5 cent

Nemli´ ja ;)!

Annonce
Skrevet af KasperA på 28 jun 2009 23:54
Puch knægten > >



Just my 5 cent

Også min.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skrevet af KasperA på 28 jun 2009 23:54
Puch knægten > >

Hej! Har selv haft såen en maxi i fra år tilbage! Og den blev også både boret og planet! Men dybest set hjalp det måske max 10 km/t.

Så hvis jeg var dig ville jeg bare lade den være standard og ikke risikere en million bøde hvis fru hansen går ud foran dig og hun bliver invalid.

Jeg syntes ikke at det er det værd for de 10km/t. Så vent hellere til at du kan få motorcykel så du kan få lidt mere fart på (lovligt)

Just my 5 cent

Hvis det kun hjalp 10 km/t så har du hvertfald ikke gjord det rigtigt . Jeg har rodet med puch i ret lang tid nu, og den jeg pillede lidt ved sidst fik jeg op på omkring 50-55 km/t bare ved at fjerne div. ting

<p>&#160;..</p>
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis