Ændre fil format

Jeg har lavet dette, som jeg ville lægge ind på min hjemmeside, men den understøtter ikke det format den er lavet i.

Jeg kan ikke selv finde ud af det, men er der en af jer der kan?

Jeg ved ikke lige hvad slags format det skal være men jeg ved at gif kan bruges

Ellers understøtter den følgende formater:

Max file size allowed 5120KB
[script removed] File extensions allowed *.asf, *.asx, *.wm, *.wmx, *.wmp, *.wma, *.wax, *.wmv, *.wvx, *.avi, *.wav, *.mpeg, *.mpg, *.mpe, *.mov, *.m1v, *.mp2, *.mpv2, *.mp2v, *.mpa, *.mp3, *.m3u, *.mid, *.midi, *.rm, *.rma, *.rmi, *.rmv, *.aif, *.aifc, *.aiff, *.au, *.snd


Venlig hilsen

Klaus
11 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Jeg har prøvet at tage dit dokument og kopier det over i paint, og der efter gem som.
Første eks. er som GIF, og det andet er JPEG.
Der skal nok være andre og mere tekniske korrekte løsninger, men jeg kender kun denne.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg gør som følger: maker alt (ctrl+a) kopi (ctrl+c) så åbne paint og trykke ctrl+v (indsæt).

Jeg sender den nu.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Den slags skal da næsten lægges ind som et PDF-dokument.

Der findes mange gratis PDF-løsninger ude på nettet, den, vi anbefaler og videresælger på min arbejdsplads (uden profit) er EDocPDF, som er en 'printer', der kan vælges ved udskrivning, og laver en PDF-fil i stedet for at sende dokumentet ud til printeren.

EDocPdf kan så næsten punktsvejse under vand, den kan i hvert fald sættes op til at starte en mail, vedhæfte PDF-dokumentet og sætte mail-modtager og emnefelt ind, hvis den fodres med de rette data. Den koster i omegnen af 300 kr.

Det er nok lige i overkanten til dit behov, og som skrevet tidligere, der findes mange gratis alternativer på nettet, det er bare at søge 'PDF printer' på Google.

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Hverken pdf eller jpg er den rigtige løsning, hvis man skal kunne klikke på katalogerne. Da skal det laves i html og du skal vide, hvad der skal ske, når folk klikker på billederne.

Beskriv det lidt nærmere og upload de to billeder som separate filer. Så finder vi en løsning.

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

Annonce
Skrevet af Franke den 09-06-2009 09:34
Hverken pdf eller jpg er den rigtige løsning, hvis man skal kunne klikke på katalogerne. Da skal det laves i html og du skal vide, hvad der skal ske, når folk klikker på billederne.

Beskriv det lidt nærmere og upload de to billeder som separate filer. Så finder vi en løsning.


Hej Franke,

Her er de 2 billeder

Og de skal linke til disse 2 filer:

Prisbogen:

http://viewer.zmags.com/publication/70ff5a62#/70ff5a62/1

Værktøjskataloget:

http://viewer.zmags.com/showmag.php?mid=tpph

Venlig hilsen

Klaus

Hej Klaus

Du skal vedhæfte dem som billedfiler (originale) - ikke i et word-dokument ;-)

Alternativt kan du sende dem til lav-det-selv(snabel-a)magicnight.dk

På hvilken hjemmeside skal de ligge?

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

Hej Franke,

 

Jeg har dem ikke originale de er "stjålet" fra forsiden af kataloget på de ovennævnte links.

 

De skal ligge på forsiden af www.spotvvs.dk

Hvis det er et problem så kan jeg spørge AO om de kan give mig original billederne

 

Venlig hilsen

 

Klaus

Du kan indsætte koden fra vedhæftede fil på din forside, hvor der nu blot står "text/html".

Du skal så sørge for, at du uploader de vedhæftede billeder til roden af www.spotvvs.dk

For at gemme billederne herfra, skal du først højreklikke og vælge "gem billede som".

Prisbogen skal hedde prisbogen_web.jpg og kataloget skal hedde katalog_web.jpg

Planlæg positivt - konsekvensberegn negativt. 

Der er yderligere 1 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis