Aircondition til lille rum

Jeg har et nybygget hus. Som jeg er glad for. Om sommeren har jeg et problem. Mit soveværelse er ca. 11 m2 (ikke så stort) og temperaturen skal ikke være særlig høj uden for - før der bliver meget varmt i rummet. All gængse tricks med at lukke døre, lufte ud, osv. er afprøvet. Jeg har brug for køling Er der nogen der har kendskab til en lille aircondition løsning. Til et rum på ca. 15. m2. Min tanke var en køleenhed der kan placeres på loftet. Jeg vil nemlig ikke have den grimme køleenhed sidende udenfor - det er ikke kønt. Har overvejet mobile airconditions - men de skal jo også af med varmen - også støjer de en hel del.

-thomas

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I singapore har jeg set nogle luftkøler der bruger et køleelement, lige som den man bruger i køletasker mm. Om de kan købes på vores breddegrader ved jeg ikke. Men den skal kun have strøm, og tømt tanken til kondensvand.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hvad med en sol-luft-fanger og sæt den til at køre baglæns om sommeren og omvendt om foråret/efterår for at få noget varme.

 

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis